c_300_250_16777215_10_images_photo_2022-12-17_18-21-46.jpg



گنبدکاووس - ترکمن سسی - معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس از اجرای عملیات آسفالت معابر ۲۰ روستای این شهرستان در بخش مرکزی و داشلی برون خبر داد و گفت: هزینه آسفالت معابر این روستاها ۳۰ میلیارد تومان است.


مهدی دهرویه در گزارشی با اعلام آغاز اجرای عملیات آسفالت قسمتی از جاده موسوم به مال بازار (میدان فروش دام) گنبدکاووس حدفاصل مصلی بزرگ اهل سنت تا سه راهی"ارمی آباد - آق قایه" افزود: از مجموع اعتبار مورد نیاز برای آسفالت معابر ۲۰ روستای گنبدکاووس ۱۷ میلیارد تومان آن از محل منابع قیر رایگان و ۱۳میلیارد تومان هم از منابع مشترک و همیاری دهیاران و ۲ بخشداری‌ تامین شده است.
 معاون امور عمرانی فرمانداری ویژه گنبدکاووس نیز گفت: عملیات آسفالت این تعداد روستا که در مجموع ۱۰۰ هزار مترمربع مساحت دارند، تا پایان امسال انجام خواهد شد.
 حمید گوگلانی گفت: برای مرحله نخست زیرسازی و آسفالت بخشی از جاده موسوم به مال بازار گنبدکاووس حدفاصل مصلی بزرگ اهل سنت تا سه راهی ارمی آباد - آق قایه که حدود یک کیلومتر طول و ۱۱ متر عرض دارد مبلغ ۵ میلیارد تومان اعتبار از منابع استانی پیش بینی شده که تاکنون ۱/۵ میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.
 وی گفت: برای مرحله دوم این پروژه یعنی زیرسازی و آسفالت از سه راهی ارمی آباد- آق قایه تا انتهای روستای "نورآباد"، ۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که درصورت تامین آن، عملیات مرحله دوم این پروژه هم انجام خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر