c_300_250_16777215_10_images_9434757_641.jpg

 

ترکمن سسی – پس از هشت سال انتظار ، سند زمین بیمارستان 400 تخت خوابی گنبدکاووس صبح امروز چهارشنبه طی مراسمی از طرف بنیاد مستضعفان تحویل شهرداری گنبدکاووس شد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، رسول پایدار رییس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس در این مراسم گفت: امروز به صورت رسمی سند زمینی به مساحت سی و پنج هزار و ۶۴۰ مترمربع از سوی بنیاد مستضعفان به شهرداری گنبدکاووس تحویل شد و شهرداری نیز آن را در قالب قرارداد ۹۹ ساله تحویل دانشگاه علوم پزشکی گلستان خواهد داد.
مهدی دهرویه فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز در این مراسم به استفاده از همه ظرفیت‌های اعتباری ملی ، استانی و نیز کمک نیکوکاران برای ساخت بیمارستان ۴۰۰ تخت‌خوابی گنبدکاووس در کوتاهترین زمان ممکن تاکید کرد.
امان قلیچ شادمهر نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی هم گفت: منافع ساخت بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی این شهرستان نه تنها به مردم گنبدکاووس بلکه به حدود یک میلیون نفر جمعیت اهالی شرق استان گلستان می‌رسد.
وی اضافه کرد: اکنون باید تلاش شود در پیوست بودجه سال جاری که طی یکی دو هفته آینده بررسی آن توسط کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی انجام می‌شود، برای این پروژه ردیف اعتباری تصویب شود..
محمدعلی حدادی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز گفت: با تحویل این زمین به دانشگاه علوم پزشکی، تلاش‌ها برای جذب اعتبارات لازم جهت ساخت آن آغاز خواهد شد و ساخت بیمارستان بستگی به میزان اعتبارات تخصیصی سالانه دارد.


پیش از این گفته شد که قطعه زمین موردنظر قدرالسم شهرداری گنبد از محل تفکیک زمین بنیاد مستضعفان است و در ورودی جنوبی شهر گنبدکاووس و حدودا روبروی میدان بار واقع است.

دیدگاه‌ها  

0 #1 نورمحمد 1402-01-09 19:00
با تحویل زمین اکنون توپ تو زمین علوم پزشکی می افتد. حالا پیگیری و تامین اعتبارات مورد نیاز برای ساخت بیمارستان اولویت پیدا می کند. نماینده دنبال ردیف اعتباری باشد، علوم پزشکی پیگیری های اعتباری خود را داشته باشد، مدیران ارشد استانی هم رایزنی های را . حتی استفاده از ظرفیت خیرین و نیکوکاران حوزه بهداشت و سلامت همانگونه که از محتوای صحبت های مدیران قابل استنباط است می تواند موثر باشد.
به هرحال با توجه به طولانی شدن فرایند تامین و تحویل زمین حالا تمرکز روی سرعت آغاز کلنگ زنی و شروع ساخت بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی گنبد حواهد بود. امیدواریم با همت مدیران مجری و مشارکت خیرین هرچه زودتر آرزوی دیرینه مردم شرق گلستان برای ساخت این بیمارستان تحقق یابد.
نقل قول کردن
0 #2 فعال رسانه ای 1402-01-13 13:49
در نشستی که چند ماه قبل در دفتر رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان برگزار شد صحبت بود که هزینه ساخت هر تخت بیمارستانی امروزه حداقل سه میلیارد تومان است. با این اوصاف حداقل ۱۲۰۰ میلیارد تومان هزینه ساخت این بیمارستان می شود. حالا اگر مدت زمان ساخت را هم حدود هشت سال تخمین بزنیم باوفایش قیمت به نسبت تورم سالانه هم روی آن می آید و هرسال بیشتر می شود. این یعنی علوم پزشکی و نمایندگان این دوره و دو دوره آینده گنبد و تمام مدیران مرتبط باید با جدیت پیگیر اعتبار این پروژه باشند تا در زمان مناسبی کار تکمیل شود.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر