c_300_250_16777215_10_images_11366.jpg

 

ترکمن سسی - مسئول روابط‌ عمومی شبکه رادیویی ایران در آستانه فرا رسیدن چهارم اردیبهشت، هشتاد و سومین سالروز تاسیس رادیو در ایران گفت:  ۸۳ سال همراهی با مردم ایران افتخار شبکه رادیویی ایران است.


عبدالرسول جوادی بالاجاده در گفتگو با خبرنگار ما، با یادآوری اینکه رادیو بخشی از خاطرات شنوندگان رادیو و مردم است، افزود: برخی از برنامه های این شبکه چون " فرهنگ و مردم " ، " سلام کوچولو" ، " صبح جمعه با شما " ، "قصه ظهر جمعه " .....قدمتی بیش از نیم قرن دارد و مردم این سده با رادیو انس و الفتی دیرینه داشته و دارند.
"برنامه‌ریزی برای تولید برنامه‌های سالگرد را از مدتی قبل در دستورکار قرار داده‌ایم" وی ادامه داد:" با هماهنگی و تشکیل جلسات کارشناسی در گروه‌های برنامه‌ساز تلاش کردیم تا کنداکتوری جذاب و شنیدنی و گفتگو با پیشکسوتان و بزرگان رادیو را در این روز به یادماندنی به شنوندگان‌ رادیو ایران تقدیم کنیم."


مسئول روابط‌عمومی رادیو ایران، «گسترش ارتباط دوسویه با شنوندگان» را هدف مهم این شبکه دانست و ادامه‌داد: برنامه‌های شاخص رادیوایران در سال‌های اخیر، تعاملی‌تر روانه آنتن شده‌اند. «ایران‌یاران» که پویش تعامل رادیو ایران با شنوندگان است و به پیشنهاد دکتر محمد زاده، مدیر شبکه چند سالی‌ است راه‌اندازی شده، به صورت ویژه‌تر فعالیت‌ها و اقدامات مختلف مردم در سراسر کشور را معرفی و گزارش می‌کنند.


جوادی بالاجاده، اطلاع رسانی در فضای مجازی شبکه های اجتماعی، تبلیغات محیطی در اماکن فرهنگی و اعلان برنامه‌ها به مخاطبان شبکه را از دیگر اقدامات شبکه برشمرد و گفت: تهیه « تاریخچه صوتی رادیو ایران و تدوین تقویم سال رادیو ایران  » از مهمترین برنامه‌ های روابط‌ عمومی است که مراحل پیش‌تولید آن را آغاز کرده‌ایم و ان‌شاالله در ماههای آینده شاهد رونمایی آن خواهیم بود.
وی خاطر نشان کرد: ما در این برنامه صوتی قرار است تاریخچه‌ مبسوطی از اتفاقات و رویدادها رادیو ایران از ابتدای تاسیس تا به امروز را در کنار پیشکسوتان، برنامه سازان و فرآیند تحولی برنامه ها را معرفی نماییم.


به گفته جوادی بالاجاده، تعامل رسانه گرم صدا با حوزه سیما و معرفی برنامه های با قدمت و فعالیت‌های همکاران رادیو ایران در شبکه های خبری و تلویزیونی چون نسیم ،آموزش، مستند و....از دیگر برنامه های این شبکه است.


مسئول روابط‌عمومی شبکه رادیویی ایران از راه اندازی سامانه تلفن گویای رادیو ایران به شماره ۲۷۸۶۰۰۰۹ به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی تماس های تلفنی مخاطبان رادیو ایران در سالروز تولد رادیو خبر داد .


علاقه‌مندان می‌توانند شبکه رادیویی ایران را روی موج اف‌ام ردیف ۹۰ مگاهرتز دریافت و یا جهت دسترسی به پخش زنده و آرشیو برنامه‌ها از طریق سایت این شبکه به نشانی www.radioiran.ir اقدام کنند.


اولین فرستنده عمومی رادیو در ایران به ساعت نوزده ۴ اردیبهشت ۱۳۱۹ در شیراز با نام «رادیو تهران» گشایش یافت.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر