c_300_250_16777215_10_images_11372.jpg

 


ترکمن سسی - استاندار گلستان گفت: برای احیای خلیج گرگان می جنگیم و در عین حال به مطالبه گری شما نیازمندیم چرا که سلامت، محیط زیست و آینده مردم گلستان، مازندران، خراسان شمالی و حتی کشور ترکمنستان در گرو احیای خلیج است.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، دکتر زنگانه استاندار گلستان امروز چهارشنبه در شصت و پنجمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی و نشست صمیمی با فعالین اقتصادی با حضور رییس کل دادگستری و دادستان مرکز استان اظهار کرد: در سال گذشته ۷۲ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با ۵۰۰ مصوبه تشکیل شد و بیش از ۷۰ درصد مصوبات اجرایی گردید که میزان اجرای مصوبات در سال قبل تر ۱۰ درصد بوده است.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون لایروبی ۸۰ درصد کانال آشور خلیج گرگان انجام شده و مسیر لایروبی کانال ها با قوت ادامه می یابد و به دنبال آن هستیم که حق آبه خلیج از نکارود را که ۸۰ درصد آب شیرین آن به دریا می ریزد، را احیا کنیم و این مسئله را به عنوان یک مطالبه در سفر دوم رییس جمهور به گلستان دنبال می کنیم.
زنگانه ادامه داد: سامانه صدور مجوزها راه اندازی شد و تا کنون ۵۰۳۶ مجوز صادر شده و البته برای بیش از ۵۰ فرصت سرمایه‌گذاری استان نیز مجوز بی نام صادر گردیده است.
وی تصریح کرد: بخش تولید به گردن همه ی ما حق دارد و ما بر اساس فرمان مقام معظم رهبری مدظله العالی حرکت می کنیم اما متاسفانه عقب ماندگی های تاریخی در استان زیاد است

استاندار گلستان گفت: استان ما تامین کننده سفره مردم ایران در طول ۳۶ روز از سال است ، تا به حال صرفا هزینه کرده ایم اما امروز ما به ازای این تامین، مطالبه گری داریم.



نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر