c_300_250_16777215_10_images_11371.jpg

 

ترکمن سسی - استاندار گلستان گفت: وقتی همه با هم هستیم و مطالبه گر باشیم یقینا به پاسخ لازم می رسیم بگونه ای که سال گذشته برای قیمت خرید تضمینی گندم ، ۲ برابر سال قبل از کشاورزان خریداری شد و کلزا به جای ۱۶ هزار تومان کشوری کیلویی ۲۳ هزار تومان در استان خریداری شد.

 

به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی، دکتر زنگانه امروز چهارشنبه در شصت و پنجمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی و نشست صمیمی با فعالین اقتصادی اظهار کرد: با چنگ و دندان مجوز شیرین سازی ۷۲ میلیون متر مکعب آب دریا اخذ شد و شب عید در جلسه سازمان برنامه و بودجه برای رفع تنش آبی غرب استان مجوز خرید تضمینی آب شیرین کن دریافت شد.

وی خاطر نشان کرد: یکی از اولین اقدامات رفع ناترازی برق استان بود و برای حل مشکل زیرساختی برق خصوصا در زمینه صنایع ، قرارداد پروژه سیکل ترکیبی نیروگاه برق علی آباد کتول با مشارکت مپنا و بنیاد مستضعفان امضا شد تا با مصوبه ۴۰۰ میلیون یورویی،ظرفیت این نیروگاه از ۱۰۰۰ به ۱۵۰۰ مگاوات ارتقا یابد و در عین حال سرمایه گذاری جهت فعال سازی ۲۶۰ مگاوات نیروگاه کوچک مقیاس نیز صورت گرفته است.

زنگانه ادامه داد: ۷.۲ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی، افزایش ۲۵ درصدی صادرات غیرنفتی، افزایش تبادلات کامیونی از مرز اینچه برون از صفر به ۱۹۰ کامیون در روز اقدامات مثبتی است که انجام شده و تنها نباید به راه های نرفته نگاه کرد.

استاندار گلستان تاکید کرد: سال‌جاری، سال قاطعیت است و به هیچ عنوان برای عناصر بی درد وقت نداریم، کسانی که عهدهایی که امضا کرده اند را فراموش کردند نباید پشت کسی سنگر بگیرند بلکه باید خود را اصلاح کنند.


نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر