c_300_250_16777215_10_images_170450273.jpg



ترکمن سسی - «پیغمبر قلی سعادت‌نژاد» نیکوکار به‌مناسبت عید سعید قربان اقدام به ذبح ۴۰ راس دام سبک (گوسفند) و سه راس دام سنگین (گاو) و توزیع گوشت آن بین نیازمندان روستای محل سکونتش و دیگر افراد نیازمند کرد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، این نیکوکار ساکن روستای قلندرآباد بالا از توابع گنبدکاووس که درحوزه تولید و تجارت فرش دستباف ترکمن و کشاورزی فعالیت دارد، از محل عواید کار خود از سال ۱۳۷۲ و با اهدای یک بره به یکی از خانواده‌های نیازمند روستای خود شروع به انجام کارهای خداپسندانه کرده و اکنون این رقم را به سالی حدود ۵۰ راس گاو و گوسفند رسانده است.
سعادت نژاد گفت: هرسال یک روز قبل از عید قربان دام‌های خریداری شده را از ساعت ۶ صبح ذبح و گوشت آن پس از بسته‌بندی بین نیازمندان از اقوام و مذاهب مختلف که بیشترشان از قبل شناسایی شدند و برخی افراد که به خانه‌ام مراجعه می‌کنند، توزیع می‌کنیم.
این نیکوکار گنبدی علاوه بر سنت حسنه توزیع گوشت قربانی، در دیگر مناسب‌ها از جمله ماه مبارک رمضان هم اقدام به توزیع هزاران بسته‌ کالایی و معیشتی بین نیازمندان روستا و شهرش گنبدکاووس می‌کند.
کمک به تهیه جهیزیه برای زوج‌های نیازمند در آستانه ازدواج و برگزاری جشن مشترک برای آنها از دیگر اقدامات نیکوکار گنبدی است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر