c_300_250_16777215_10_images_22841.jpg


ترکمن سسی - نماینده مردم کردکوی، بندرترکمن، گمیشان و بندرگز در مجلس گفت: عریض جاده بندرترکمن به آق قلا که یکی از محورهای پر خطر حوزه انتخابیه است در دستور کار قرار گرفته بود و خوشبختانه اخیرا نیز اعتباری برای اتمام آن در نظر گرفته شده است و کار تعریض این جاده در مراحل پایانی قرار گرفته است.


عبدالجلال ایری در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه گفت: در روزهای اخیر به اتفاق رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از روند احداث بیمارستان 64 تختخوابی شهرستان گمیشان بازدیدی به عمل آمد تا بررسی های لازم جهت تخصیص اعتبار برای تکمیل این پروژه انجام گیرد.
وی افزود: در موضوع راهسازی نیز اقدامات گسترده ای در شهرستان های حوزه انتخابیه انجام گرفته است که اخیرا نیز با تلاش های انجام شده و اهتمام اداره کل راهداری استان گلستان نصب جدا کننده محور بندر ترکمن به کردکوی با هدف افزایش ایمنی این مسیر در حال انجام است.
نماینده مردم  کردکوی، بندرترکمن، گمیشان و بندرگز در مجلس گفت: همچنین با پیگیری های انجام شده چند زمین چمن مصنوعی در روستاهای حوزه انتخابیه از جمله روستای خواجه لر، لیوان غربی و ... در آستانه نصب و به بهره برداری هستند. لازم به ذکر بوده که تا حدود 3 سال پیش حوزه غرب استان گلستان فاقد زمین چمن مصنوعی بود اما با تلاش هایی که در مدت اخیر انجام گرفته است چندین چمن مصنوعی به شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه اختصاص داده شده است.
این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: تعریض جاده بندرترکمن به آق قلا که یکی از محورهای پر خطر حوزه انتخابیه است در دستور کار قرار گرفته بود و خوشبختانه اخیرا نیز اعتباری برای اتمام آن در نظر گرفته شده است و کار تعریض این جاده در مراحل پایانی قرار گرفته است.

c_300_250_16777215_10_images_22840.jpg

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر