c_300_250_16777215_10_images_22949.jpg



ترکمن سسی - سلیمان هیوه چی و محبوبه اسحاقی؛ در پیامی مشترک شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان عزیز در حادثه تروریستی کرمان را به محضر حضرت ولی عصر (عج) ، رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران و همه داغدیدگان این حادثه تلخ را تسلیت عرض نموده و شفای عاجل برای مجروحان مسالت نمودند.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی ؛ پیام مشترک سلیمان هیوه چی رئیس هیئت امنا و محبوبه اسحاقی مدیر دبیرستان هیئت امنایی ترنج به شرح زیر است؛

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ

حمله تروریستی، ددمنشانه و بزدلانه به پیروان ولایت و عاشقان شهدای جبهه مقاومت به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی موجب تأثر و حزن فراوان ایران اسلامی شد.

دبیرستان هیات امنایی  دخترانه ترنج شهادت مظلومانه زائران و ارادتمندان سرباز راستین ولایت را محضر حضرت ولی عصر (عج) ، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) و ملت عزیز و سرافراز ایران اسلامی و خانواده‌های معظّم شهدای این حادثه تروریستی تسلیت عرض نموده و از خداوند بزرگ برای آن شهیدان عزیز علوّ درجات و حشر با اولیاء الهی و صدیقین را مسألت داریم.
از درگاه خداوند متعال شفای عاجل برای مجروحان را خواهانیم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر