c_300_250_16777215_10_images_22950.jpg



ترکمن سسی -جامعه روحانیون اهل تسنن استان خراسان شمالی ، جنایت تروریستی کرمان را به شدت محکوم کردند و خواستار شناسایی و مجازات سنگین برای مسببان آن، توسط نیروهای امنیتی در وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شدند.

 

در پی حادثه خونین و تروریستی کرمان در آستانه برگزاری چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، امامان جمعه، ائمه جماعت مساجد، مدیران و مدرسین مدارس علمیه اهل تسنن استان، ضمن محکوم نمودن این عمل بزدلانه و عرض تسلیت به محضر رهبر معظم انقلاب و ملت ایران خواستار شناسایی و مجازات سنگین برای مسببان آن، توسط نیروهای امنیتی در وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شده اند.

در پیام جامعه روحانیون اهل سنت استان آماده است:
ریختن خون پاک برادران و خواهران ما که امروز برای نشان دادن ارادت قلبی و باطنی خود به سردار دلها در  مراسم سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان گردهم آمده بودند، باعث نمایان شدن چهره واقعی تروریست‌ها و حامیان گروه‌های تروریستی به خصوص استکبار جهانی و اسرائیل غاصب در جهان شد.

ما علما و روحانیون اهل تسنن خراسان شمالی ضمن محکومیت این اقدام تروریستی و جنایتکارانه، این ضایعه بزرگ را به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، ریاست محترم جمهوری و خانوداه معظم شهدا و آحاد مردم ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و ضمن آرزوی شفای عاجل برای بازماندگان این حادثه از درگاه احدیت، از نیروهای امنیتی به ویژه وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواستار شناسایی هرچه زودتر و اشد مجازات برای آمرین و عاملین این حادثه ناجوانمردانه هستیم.
من الله توفیق
سیزدهم دیماه ۱۴۰۲

الحاج گلدی آخوند کمالی و الحاج خالمحمد آخوند سرفراز

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر