c_300_250_16777215_10_images_22999.jpg

 

ترکمن سسی - استاندار گلستان گفت: مجموع سرمایه‌گذاری‌های دولت سیزدهم در گلستان بیش از 150 همت بوده و باید تلاش کنیم تا نقش بخش خصوصی و مردم را در سرمایه‌گذاری پروژه‌ها افزایش دهیم.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، دکتر علی‌محمد زنگانه در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که با حضور سفیر ایران در ترکمنستان برگزار شد، اظهار کرد: هیچ یک از دروازه‌های ورودی برای کریدور شمال به جنوب در کشور رقیب هم نیستند بلکه تکمیل کننده هم هستند.
وی ادامه داد: ما نباید اجازه بدهیم که فرصت‌های موجود در کشور از بین برود و در کنار کریدور ریلی موضوع کریدور جاده‌ای یکی دیگر از فرصت‌هایی است که باید به آن توجه شود.
استاندار گلستان خاطرنشان کرد: ترکمنستان یکی از همسایه‌های ایران است که اشتیاق افزایش ارتباط تجاری و اقتصادی با ایران و گلستان را دارد و با تلاش‌های انجام شده در دو سال گذشته امروز به نقطه‌ای رسیدیم که تردد کامیونی از صفر به بیش از 200 کامیون در روز افزایش یافته است.
زنگانه بیان کرد: ترکمنستان امروز از فعال کردن سرکنسولگری در گلستان استقبال کرده و در صورت اجرای این موضوع شاهد اتفاقات مثبتی در تردد تجار، بازرگانان و حتی تردد مسافری خواهیم بود.
وی اضافه کرد: موضوعات زیست محیطی یکی دیگر از مسائلی است که در موضوع تعامل با ترکمنستان به آن توجه کردیم و نیاز است پیگیری ویژه‌ای در این امر انجام شود.
استاندار گلستان تصریح کرد: توسعه گردشگری بین دو کشور به طور قطع باعث رونق اقتصادی و ایجاد درآمد پایدار برای مردم خواهد شد.
زنگانه گفت: مجموع سرمایه‌گذاری‌های دولت سیزدهم در گلستان بیش از 150 همت بوده و باید تلاش کنیم تا نقش بخش خصوصی و مردم را در سرمایه‌گذاری پروژه‌ها افزایش دهیم.
وی با اشاره به مشارکت و همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات، اضافه کرد: من از بانک‌های استان که همکاری خوبی را در این زمینه داشته‌اند تشکر می‌کنم چون حتی بیش از توان وارد میدان شده‌اند.
استاندار گلستان تاکید کرد: ما با بانک‌های دولتی در سطح کشور توافق کردیم که از محل مسوولیت اجتماعی، سرمایه‌گذاری در یک پروژه را بر عهده بگیرند که همه بانک‌ها موافقت کرده و انشاالله اتفاقات خوبی در این زمینه رقم خواهد خورد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر