c_300_250_16777215_10_images_23025.jpg


ترکمن سسی – تایماز ایری فعال رسانه ای سیجوالی نوشت: اول از همه تشکر ویژه میکنم از کسانی که این برنامه و حضور استاندار محترم دکتر زنگانه را تدارک دیدند.


افتخار بزرگی برای شهر سیجوال‌ بود که همچین برنامه ای به خود ببینید و همچنین مردم شهر عزیزم سیجوال واژه مهمان نوازی را خیلی خوب معنا کردند.
برنامه به نحوی شروع شد که مصلی کاملا پر شد و کلی از مدعوین در بیرون از مصلی حضور یافتند.
ابتدا با تشریف فرمایی استاندار محترم با شعار های خوش آمدگویی دانش آموزان و مدعوین در ورودی مصلی از ایشان استقبال کردند و بعد گروه ترکمنی حاجی محمد ایری ذکر خنجر اجرا کردند.
استاندار وارد مصلی شد و علما و عزیزان حاضر سلام و احوالپرسی کردند.
همایش با قرائت کلام الله مجید شروع شد و مجری توانمند مراسم حاج سیروس کمی به ادامه مراسم پرداخت.
ابتدا الحاج یوسف آخوند ایری امام جمعه کنونی شهر سیجوال‌ شروع به سخنرانی کرد و به بیام چند مشکل و درخواست سیجوالی های عزیز از استاندار کرد.
ایشان بحث سالن ورزشی رو بزرگترین خواسته همشهریان و همچنین مشکلات آب و کتابخانه سیجوال‌ را خدمت استاندار محترم مطرح کردند و از ایشان بابت حضور تشکر کردند.
حالا نوبت فرماندار محترم و سختکوش شهرستان آقای نورمحمد جعفری بود. مهندس جعفری واقعا فردی توانمند و کسی که مهمترین فکرش دغدغه مردم است با تایید سخنان آخوند ایری به کارهای انجام شده در دولت سیزدهم اشاره کردند.
مجری محترم برنامه از استاندار محترم دعوت کردند به دشت تریبون بیاید تا تشویق مدعوین دکتر زنگانه شروع به سخنرانی کند.
ایشان سخنان خود را با آیه ای از قرآن شروع کرد و در بحث سالن از مدیر کل های مربوطه خواستند تا جلوی مردم بیایند و جوابگوی تاخیر در امر احداث سالن ورزشی شوند.
ایشان وعده احداث سالن ورزشی سیجوال‌ را در سریعترین زمان ممکن دادند و انشاالله قرار است در دهه فجر کارهای شروع سالن ورزشی شروع شود .
در پایان مراسم چند تن از عزیزان مشکلات دیگری که داشتند خدمت استاندار محترم رساندند.
فعال رسانه : تایماز ایری (سیجوال‌)

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر