c_300_250_16777215_10_images_IMG_4900-copy-1024x682.jpg

 

ترکمن سسی - شهرداری گنبدکاووس در هفته هجدهم لیگ برتر والیبال مهمان تیم قعر جدولی سایپا تهران بود که در نهایت موفق شد این تیم را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد.


به گزارش پایگاه خبری گنبدی ها، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (یکشنبه هشتم بهمن) با هفت دیدار در شهرهای ارومیه، یزد، اردکان، تهران (دو مسابقه)، اصفهان و گرگان پیگیری می‌شود.
در نخستین دیدار این هفته تیم سایپا تهران (یک برد و ۶ امتیاز) در سالن فدراسیون میزبان شهرداری گنبد (پنج برد و ۱۷ امتیاز) بود که این مسابقه از ساعت ۱۵ آغاز شد.
در ابتدای این مسابقه بازیکنان و کادر فنی دو تیم با اهدای گل و یک دقیقه سکوت به بهنام جلوه کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال ایران که بامداد امروز درگذشت، ادای احترام کردند.
در ادامه تیم شهرداری گنبد در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۴ میزبان خود را شکست داد تا ششمین برد خود را به دست آورد و ۲۰ امتیازی شود.
برد شهرداری در این مسابقه در جایگاه دو تیم تغییری ایجاد نکرد و همچنان گنبد در رتبه سیزدهم و سایپا در جایگاه چهاردهم باقی ماند. دیدار رفت دو تیم سه بر دو به سود سایپا در گنبد تمام شد که تنها برد تیم انتهای جدولی بود و شاگردان حبیب کوزه‌ای در تیم گنبد این هفته انتقام شکست خانگی را از سایپا گرفتند.
محمدحسن خوشدل، اصغر میرزایی، مهدی نویدی‌نو و مهرداد شوشتری به ترتیب به عنوان نماینده سازمان لیگ، ناظر فنی و داوری، داور اول و داور دوم، قضاوت و نظارت بر این مسابقه برعهده داشتند که به مدت ۸۰ دقیقه طول کشید و ۲۰۰ تماشاگر داشت.
لازم به ذکر است که تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال میزبان پاس گرگان دیگر نماینده والیبال گلستان می باشد.
 

دیدگاه‌ها  

0 #1 فرهاد 1402-11-09 08:05
برکللا
نقل قول کردن
0 #2 زیتونلی 1402-11-09 08:07
درود جوانان ترکمن صحرا، همانند اسب بتازید که لیاقت بیشتر از اینها را دارید چون پایتخت والیبال گنبدکاووس هست، پس همانند برج قابوس سرفراز باشید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر