c_300_250_16777215_10_images_947_23050.jpeg

 

 ترکمن سسی - معاون آموزش و پرورش آق قلا گفت: فضای رشد علمی و پرورشی در سطح مدارس شهرستان افزایش داشته است. وی همچنین از بهره برداری پروژه های عمرانی مدارس شهرستان آق قلا در ایام دهه فجر خبر داد.

 

گزارش آرنا پرس، پرویز پقه در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به تشریح پروژه های عمرانی و آموزشی آموزش و پرورش آق قلا در ایام الله دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: زمین چمن مصنوعی دبستان بایرام آق محله آق تکه خان آق قلا با اعتباری بالغ بر 350 میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.
وی در ادامه سخنان خود به تکمیل و افتتاح مدرسه دو کلاسه الحاقی به آموزشگاه متوسطه اول دخترانه شهید ارازلی روستای سلاق یلقی اشاره کرد و افزود: عملیات اجرایی این پروژه در سال 98 توسط خیرین آغاز شده بود که در ایام دهه مبارک فجر با تخصیص اعتباری بالغ بر 700 میلیون تومان به بهره برداری می رسد.
معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش آق قلا همچنین با اشاره به تکمیل و افتتاح مدرسه 2 کلاسه الحاقی به آموزشگاه ابتدایی قربان دردی دلیجه روستای شورحیات، گفت: عملیات اجرایی این پروژه نیز در سال 1395توسط خیرین روستا آغاز و 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشت که با تخصیص اعتبار بالغ بر 500 میلیون تومان افتتاح می گردد.
پرویز پقه در ادامه افزود: سالن بدن سازی فرهنگیان در محل سالن تختی شهر آق قلا نیز با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان افتتاح گردید.
وی در ادامه سخنان خود از کلنگ زنی و شروع عملیات اجرایی مدرسه 3 کلاسه الحاقی به آموزشگاه ابتدائی شهید باشقره در روستای قزلی با پیش بینی اعتبار بالغ بر 1 میلیارد تومان توسط خیرین، اشاره کرد و افزود: عملیات اجرایی ساختمان نمازخانه آموزشگاه شهید آل جلیل و زنده یاد اسماعیلی به مساحت 72 متر مربع در محله محمد آلق نیز توسط خیر محترم امید اسماعیلی با پیش بینی اعتبار 750میلیون تومان، آغاز شد.
معاون آموزش و پرورش آق قلا اظهار کرد: در این ایام همچنین برخی از سرویس های بهداشتی و آبخوری مدارس شهرستان بازسازی و تعمیر می شوند.
پرویز پقه، در خاتمه سخنان خود از زحمات، همدلی و همراهی علی اکبر مبشری رئیس آموزش و پرورش آق قلا و همچنین خیرین شهرستان، که در سایه همدلی و انسجام، در پیش برد اهداف آموزشی و پرورشی و تحقق پروژه ها سهیم بودند، تقدیر و تشکر کرد.
خبر نگار و فعال رسانه ای : رستم جرجانی

c_300_250_16777215_10_images_947_23051.jpeg

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر