c_300_250_16777215_10_images_947_23370.jpeg

 

ترکمن سسی - عبدالرضا نظری -مدیر حوزه علمیه قره بلاغ در جمع نمازگزاران عید فطر اظهار کرد: فضای مجازی به یک میدان نبرد تبدیل شده و اهالی رسانه با هوشیاری کامل نباید این میدان را خالی کنند.


 امجد آخوند نظری، برخورداری از سواد رسانه ای را در عصر کنونی  ضروری دانست و افزود: اهالی رسانه همیشه با هوشیاری از آنچه در فضای مجازی می گذرد اگاه باشند زیراکه دشمنان اسلام سعی دارند با استفاده از فضای مجازی افکار شیطانی خود را القا کنند تا تیشه به ریشه فرهنگ اسلامی ما بزنند.
آخوند نظری تصریح کرد: ما اعتقاد داریم مقابله با تهاجم فرهنگی بسیار ضروری است و تمام اصناف باید در جهت مقابله با جنگ نرم دشمنان با هوشیاری عمل کنند.
وی ادامه داد: دشمنان قسم خورده این سرزمین سعی دارند تا با استفاده از فضای مجازی افکار پلید غیر اسلامی را ترویج کنند که هوشیاری مسولان و عملکرد صحیح و به موقع رسانه ها تمام نقشه های شوم دشمنان را ناکام‌ گذاشت و عملکرد رسانه های ما قابل تحسین است.
مدیر حوزه علمیه اهل سنت روستای قره بلاغ با اشاره به جنایات صهیونیست ها افزود: مردم غزه و فلسطین بدون هیچ ترسی در مقابل صهیونیست ها ایستادگی میکنند که این ایستادگی و مقاومت نشات گرفته از ایمان و اعتقاد به قرآن و دین اسلام است.
آخوند نظری تاکید کرد: اگر اصول اسلامی رعایت و بر نفس خود قالب شوید مطمعنا بر دشمنان خود قالب خواهید شد.
گزارش از: عبدالرضا نظری

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر