c_300_250_16777215_10_images_947_1715759335_.jpg

 

ترکمن سسی - نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: بند نیز با تعطیلی روز شنبه موافق بودم و علت آن این است که اگر پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شد ارتباط ما با دنیا برای چهار روز قطع می‌شد.


رمضانعلی سنگدوینی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» گفت: بحث داغ امروز مجلس در خصوص تعطیلی آخر هفته بود، نمایندگان مجلس ضمن استماع نظر موافقان و مخالفان پیرامون تعطیلی پنج‌شنبه با پیشنهاد تعطیلی پنج‌شنبه‌ها مخالفت کردند.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر اساس تصمیم اتخاذ شده و در صوت تأیید شورای نگهبان روزهای تعطیل ایران به جمعه و شنبه منتقل خواهد شد.

سنگدوینی بیان کرد: بند نیز با تعطیلی روز شنبه موافق بودم و علت آن این است که اگر پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شد ارتباط ما با دنیا برای چهار روز قطع می‌شد و برخی از نمایندگان از نظر شرعی نیز با علمای عظام نیز گفتگو کردند و آنها نیز از نظر شرعی ایرادی به این مسئله نگرفتند.

وی افزود: از نظر اقتصادی نیز نمایندگان مجلس مثل آقای میرشمس‌الدین حسینی و پورابراهیمی که صاحب‌نظر در حوزه اقتصادی هستند نیز نکاتی را مطرح کردند که پس از آن مجلس بر روی مصوبه خود تأکید کرد.

این نماینده مجلس بیان کرد: مجلس همچنین در روز گذشته بر مصوبه قبلی خود در جریان بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در باره قرارداد نیروهای شرکتی اصرار کرد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر