c_300_250_16777215_10_images_2015_e5621444-a126-4543-a3bc-d73ffc7f2599.jpeg

 

ترکمن سسی - مدیرعامل شرکت دانش بنیان دامون پوز، فعال در ارایه خدمات آموزش فروش و خدمات انواع کارتخوان سیار گفت: امسال اولین نمونه کارت خوان ملی را تولید می کنیم.

 

محمد مقیسه در جمع خبرنگاران در گرگان اظهار کرد:
شرکت دامون پوز را از بهمن سال ۱۳۹۸ راه اندازی کردیم و اکنون در کل کشور ۵۰ هزار پذیرنده فعال داریم، نماینده چهار شرکت ارائه کننده خدمات مالی (PSB) پاسارگاد، پرداخت نوین، سپهر و فناوا هستیم که زیر مجموعه شاپرک و تحت نظارت بانک مرکزی هستند.

در حال حاضر نیاز کشور در ماه ۱۵۰ هزار دستگاه پوز است که همگی از کشور چین وارد می شود و این به معنای این است که حدود یک میلیون دلار در ماه برای تهیه کارتخوان ارز از کشور خارج می شود.

کارشناسان متخصص این شرکت در بخش توسعه برای ایجاد تحول در صنعت پرداخت الکترونیکی و عدم وابستگی کشور به واردات صنایع وابسته به این صنعت در تلاش هستند.

ما در بخش توسعه و تحقیقات شرکت دامون پوز در حال کار بر روی برد دستگاه های پوز هستیم و امیدواریم این بخش از دستگاه تا پایان سال طراحی، ثبت اختراع شود و مالکیت صنعتی آن اخذ شود.

با راه اندازی این خط تولید برای ۴۰۰ نفز به صورت مستقیم شغل ایجاد خواهد شدو در این راستا و به عنوان اولین گام، کارخانه تولید قاب دستگاه های کارت خوان را در شهرک صنعتی علی آباد کتول راه اندازی کردیم که 12 نفر به صورت مستقیم در آن تولیدی کار می کنند.

تاکنون در کشور عراق دستگاه پوز وجود ندارد و تمام خریدها با پول کاغذی انجام می‌شود، در صدد هستیم با برنامه ریزی و در صورت هماهنگی بانک مرکزی ایران و عراق، تامین بخشی از کارتخوان های این بازار را بر عهده بگیریم.

مدیرعامل دامون پوز با تاکید بر ضرورت تهیه کارتخوان از مراکز معتبر گفت: به کسبه توصیه می‌کنیم جهت خرید دستگاه پوز شخصی حتماً به مراکز معتبر مراجعه نمایند تا در صورت بروز مشکلات نرم افزاری، سخت افزای، مغایرت در تراکنشها با مشکل مواجه نشوند.

دستگاه های پوزی که توسط بانک ها به کسبه و تجار ارایه می‌شود مشروط است به تعداد تراکنش ها یا مبلغی که به حساب افراد واریز می‌شود و درصورت عدم تحقق شرایط بانک نسبت به جمع آوری دستگاه اقدام می‌کند. اما دستگاه های شخصی مالکیت شخصی دارند در هیچ صورتی جمع آوری نمی‌شود.

مدیرعامل دامون پوز گفت: ما برای مشتریان و دارندگان بیشترین تعداد تراکنش هر هفته یک دستگاه کارتخوان سیار جایزه در نظر گرفته ایم.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر