c_300_250_16777215_10_images_24818.jpg

 

ترکمن سسی - فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: انتظار رهبر انقلاب در خصوص جهاد تبیین تکلیف ما را سنگین‌تر می‌کند و از جهاد تبیین نخست باید وحدت جامعه و دوم دشمن‌شناسی استخراج شود.


محمد سعید فاضل دادگر در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» گفت: بستر فضای مجازی برای همه مردم قابل‌دسترس است و شرایط به‌گونه‌ای است که هر کسی می‌تواند در این بستر فعالیت کند.
فرمانده انتظامی استان گلستان ادامه داد: امروز هزاران‌هزار خبر در پیرامون یک پدیده در فضای مجازی منتشر می‌شود و این اخبار می‌تواند در ابعاد مختلف تأثیرگذار و جریان‌ساز باشد و کشف حقیقت برای مخاطبان سخت می‌شود.
دادگر بیان کرد: آن چیزی که حائز اهمیت است این است که خبرگزاری‌ها و رسانه رسمی کار خود را در این شرایط به درست انجام دهند و به گونه عمل کنند مردم خبر نخست و یا انتهایی از یک ماجرا را درست دریافت کنند.
وی افزود: گاهی ممکن است اخبار به سمت سیاست‌زدگی‌ها سوق داده شود و از حقیقت فاصله بگیرد ولی مردم ما هوشمند هستند و باید رسانه‌ها به مردم آموزش دهند که هر خبری را باور نکنند و باوجوداینکه مجاری خبر زیاد شده مردم از رسانه رسمی اخبار را پیگیری کنند.
فرمانده انتظامی استان گلستان یادآور شد: امروز یکی از مهم‌ترین مباحث کشور جهاد تبیین است و جهاد تبیین در قالب تشکل‌ها بسیار حائز اهمیت است و خواسته رهبر انقلاب دراین‌خصوص تکلیف ما سنگین‌تر می‌کند و از جهاد تبیین نخست باید وحدت جامعه و دوم دشمن‌شناسی استخراج شود.
دادگر افزود: دشمنان ما با استفاده از همه ظرفیت‌های فردی و سامانه‌های خود در تلاش هستند که انحراف در افکار عمومی را به وجود بیاورند و بتوانند سیاست‌های کشور و پیرامون آن را تحت شعاع قرار دهد و باید رسانه‌های انقلاب در این مسیر هوشمند عمل کنند.
وی افزود: امروز افراد جامعه باید قدرت تحلیل مسائل را داشته باشند و اگر سؤالی می‌پرسیم بتواند حقایق جامعه را ترسیم کند و در بخشی از جامعه این مهم رقم خورده است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر