c_300_250_16777215_10_images_2m_79af3ae3-8910-4cba-9c8a-ea4ac022d88d.jpeg

 

ترکمن سسی - استاندار گلستان گفت: اصحاب رسانه نخبه های دغدغه مند جامعه هستند و معتقدم باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، دکتر علی محمد زنگانه در دیدار با اعضای مجمع خیران فرهنگ و رسانه استان اظهار کرد: تشکیل مجمع خیران فرهنگ و رسانه یک نهاد مبارکی است که انشا ا... منشاء خیر و برکت خواهد بود.
وی ادامه داد: این اقدام برای نخستین بار در استان انجام می شود و تشکیل این مجمع می تواند حرکتی رو به جلو برای بهره مندی از توان نخبگان فرهنگی و رسانه ای برای پیشرفت روزافزون استان باشد.
استاندار گلستان، با بیان اینکه مطالبات به حق مردم استان از طریق رسانه ها مطرح می شود، افزود: اصحاب رسانه باید دغدغه مردم و اقدامات مسئولان را پیگیری کند و نباید برای تامین نیازهای اولیه و ابتدایی اش دغدغه مند باشد.
وی با بیان اینکه در بسیاری از کشورهای پیشرفته معلمان و روزنامه نگاران از جایگاه والای اجتماعی و درآمدی برخوردار هستند، گفت: جایگاه رسانه باید تقویت شود و امیدوارم مجمع خیرین فرهنگ و رسانه هرچه زودتر شکل گیرد.
دکتر زنگانه، گریزی هم به هفته دولت زد و گفت: اقدامات دولت سیزدهم در طول 33 ماه به صورت جهادی و با تلاش مستمر پیگیری و به سرانجام رسید.
وی، دکتر رئیسی را حامی محرومان و مظلومان برشمرد و گفت: معتقدم با شهادت ایشان استان گلستان حامی بزرگی را از دست داد.
دکتر زنگانه، گفت: اگر با عینک انصاف به عملکرد دولت بنگریم، کارهای زیربنایی و بزرگی در استان انجام شد که احیای خلیج گرگان، احیای پتروشیمی و راه اندازی منطقه آزاد برخی از این اقدامات بوده است.
وی با بیان اینکه خواست رئیس جمهور شهید توسعه عدالت و اهتمام به وحدت اقوام و مذاهب بود، گفت: بر این اساس رئیس جمهور شهید دوبار در منطقه محروم و مرزی استان گلستان حضور یافتند.
دکتر زنگانه با اشاره به اقدامات دولتمردان در استان گلستان گفت: همه با صداقت و اخلاص کار کردیم و در تمامی شهرهای استان حضور فعال و مستمر داشتم.
در این جلسه مدیرعامل موسسه اصحاب رسانه استان گلستان، با بیان اینکه حمایت از دولت با هر تفکر سیاسی وظیفه رسانه است، گفت: برخی از اقدامات دولت در مسایل زیربنایی مانند احیای خلیج گرگان و راه اندازی منطقه آزاد بی نظیر بوده است.
رضا ولی پور با بیان اینکه اصحاب رسانه همواره دغدغه مند مطالبات و مشکلات مردمی هستند، گفت: همکاران بنده با مشکلات و دغدغه های بسیاری مواجه اند.
وی، با بیان اینکه مشکل بسیاری از خبرنگاران با اقدام وزارت ارشاد و صندوق هنر در موضوع بیمه مرتفع شده است، گفت: تشکیل تعاونی مسکن روزنامه نگاران و اعطای زمین رایگان و یا ارزان قیمت به اصحاب رسانه یکی از مطالبات ما از استاندار است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر