c_300_250_16777215_10_images_photo_2024-08-28_18-16-12.jpg

 

ترکمن سسی - عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت گفت: خداوند متعال، پيامبر (ص) را به عنوان الگوي كامل بشري و هدايت صحيح جوامع انساني قرار داده است.


به گزارش روابط عمومی مرکز اسلامی گلستان، آخوند عبدالجبار میرابی در نشست رابطین مدارس غرب استان گلستان در بندر ترکمن گفت: خداوند متعال، پيامبر (ص) را به عنوان الگوي كامل بشري و هدايت صحيح جوامع انساني در روي زمين قرار داد تا افراد جامعه و خصوصا علما و روحانیون به عنوان جانشینان آن حضرت با بهره مندي از اين ظرفيت به سعادت دنيوي و اخروي نائل گردند.
وی تصریح کرد: ویژگی های پیامبر (ص) را باید الگو قرار دهیم و از آنها درس بگیریم و در زندگی روزمره استفاده کنیم.
امام جمعه قره تپه در ادامه گفت: امروز و در این برهه زمانی بهترین تبیین و تفسیر، قرآن کریم است و خداوند ما انسان ها بخصوص مسلمانان و به ویژه علما را از فرشتگان هم برتر خلق کرده و لیاقت و استعداد برتری را در ما گنجانده است که اگر خودمان حرکت کرده این لیاقت و استعداد را در خود تقویت کنیم می توانیم به فضیلت فرشتگان نائل بشویم.
آخوند میرابی بیان کرد: خداوند متعال، پيامبر اکرم (ص) را به عنوان الگوي کامل و نمونه ای برای اینکار و هدايت صحيح بشریت قرار داده است.
وی تاکید کرد: ما باید به خود ببالیم و افتخار کنیم که جانشینی پیامبر(ص) را برعهده داریم و طبق فرموده پیامبر (ص) از فرصت های به دست آمده در اخلاق حسنه، صداقت، امانت داری، ترویج فرهنگ قرآن و ... نهایت بهره را ببریم.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر