c_300_250_16777215_10_images_photo_2024-09-15_21-05-51.jpg

 

ترکمن سسی - رییس مرکز اسلامی گلستان گفت: موضوع وحدت و دوری از تنازع، دستور قرآنی به مسلمانان است.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، حجت الاسلام نورعلی دیلم، امروز یکشنبه 25 شهریور 1403 در نشست خبری تشریح برنامه های هفته وحدت در گلستان اظهار کرد: در مسیر وحدت آفرینی و تقویت وحدت، سوژه یابی کنیم و مصادیق و مولفه های وحدت را با کمک زبان هنر و رسانه کشف کنیم و گسترش بدهیم.

وی تصریح کرد: موضوع اهل بیت و طهارت، توسل، زیارت و عاشرآی و علمای تقریبی ما از مولفه های وحدت در گلستان است که برای تقویت وحدت، امنیت و انسجام اجتماعی اثر گذار است.

وی افزود: حجاب معاصرت نباید مانع شود و وحدت و امنیت را باید قدر دانست. تک بعدی نباید نگریست. جامع باید دید. مشی و نگاه علمای تقریبی ما برکات زیادی دارد.

دیلم یادآور شد: حطیه وظایف مرکز اسلامی گلستان در مساجد، مدارس و نمازهای جمعه است و در این راستا اعزام سخنران به نمازهای جمعه، مراسم در مدارس و حمایت از مساجد را دنبال می کنیم.

وی گفت: شعار محوری در هفته وحدت امسال "وحدت امت اسلامی، نجات غزه مظلوم" است. آیت اله قمی معاون ارتباطات بین الملل دفتر مقام معظم رهبری در هفته وحدت امسال میهمان ویژه مرکز در استان گلستان خواهد بود.

دیلم بیان کرد: انتصاب از شایستگان اهل سنت در مناصب مدیریتی مطالبه ای است که اعتماد به نظام را افزایش می دهد و وحدت افزا و امنیت آفرین است.

رییس مرکز اسلامی گلستان گفت: همایش محوری شرق استان در دانشگاه گنبدکاووس برگزار می شود و حدود ۱۷ نفر از اهل سنت گلستان به کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی اعزام خواهند شد.

دیلم خاطر نشان کرد: منافع برخی کشورهای اسلامی به قدرت های بزرگ تنیده شده و اینطور در مسیر وحدت امت اسلامی برای مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی آنگونه که لازم است و نمی توانند آزادانه تصمیم بگیرند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر