c_300_250_16777215_10_images_2015_1949259.jpg

ترکمن سسی-رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت: در شهرستان علی آباد کتول تعدادی از طرفداران دو کاندیدای مشهور منجر به دستگیری هشت نفر شد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از پاسرو، علی‎اصغر طهماسبی صبح امروز در ستاد انتخابات استان گلستان در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در درگیری طرفداران دو کاندیدای رقیب در شهرستان علی‎آباد کتول هشت نفر دستگیر شدند و با ضمانت صبح امروز این افراد آزاد شدند.

وی با بیان اینکه هیچ مشکلی برای جمع‎آوری آرای مردم وجود ندارد، تصریح کرد: تمامی شعب اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم فعال است. طهماسبی با اشاره به اینکه همه کاندیداهای مجلس در نصب بنرهای تبلیغاتی دچار تخلف شدند، ابراز داشت: به دلیل اینکه ابعاد بنرهای تبلیغاتی بزرگ باید در ستاد نصب شود اما این بنرهای تبلیغاتی در سطح شهر مشهود بود.

رییس ستاد انتخابات گلستان درخصوص کاسته نشدن شور و نشاط انتخابات در استان تصریح کرد: در این زمینه سخت‎گیری نشد اما تذکراتی در حد ستاد ارائه تا رعایت قوانین و مقررات انجام شد.

طهماسبی با بیان اینکه تمام تعرفه‎های استان ممهور به مهر هیئت‎های اجرایی و نظارت است، گفت: اگر یکی از این مهرها روی تعرفه وجود نداشته باشد رای باطل خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس اطلاع از تمامی فرمانداران، بخشداران و عوامل اجرایی شعب اخذ رأی بستر برگزاری انتخابات از هشت صبح در سطح استان گلستان آغاز شده است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر