c_300_250_16777215_10_images_CYMERA_20160226_133547.jpg

ترکمن سسی-کار اخذ رای در آشوراده تنها جزیره ایرانی خزر که در حوزه استان گلستان واقع است از صبح امروز با حضور صندوق سیار شعبه 42 بندرترکمن از ساکنان و گردشگران حاضر در این جزیره در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ایرنا، این شعبه سیار برای جمع آوری آرای ساکنان بومی این جزیره، کارکنان ادارات امور ماهیان خاویاری، پاسگاه مرزی دریایی مرزبانی، حفاظت شیلات، مرزعه پرورش ماهیان خاویاری مستقر در آشوراده به این جزیره ارسال شده است.

این درحالی است که با انتقال صندوق سیار اخذ رای به جزیره آشوراده و اطلاع رسانی از طریق بلندگو، شور وصف ناپذیری از سوی ساکنان بومی و کارکنان ادارات مستقر در این جزیره با حضور در پای صندوق و انداختن رای به وجود آمده است. به گفته مسئولان اجرایی ستاد انتخابات شهرستان ترکمن هدف از انتقال شعبه سیار به آشوراده، مشارکت ساکنان این جزیره همراه با سایر هموطنان در این عرصه مدنی و سیاسی است.

جزیره آشوراده دارای 5 الی 6 خانوار با 40 نفرساکن بومی بوده و در 2 کیلومتری غرب ساحل بندرترکمن قرار دارد.

مردم حوزه انتخابیه کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس شورای اسلامی دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس دهم شورای اسلامی هستند و همراه با دیگر مردم استان گلستان دو نماینده خود در مجلس پنجم خبرگان رهبری را نیز امروز انتخاب می کنند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر