c_300_250_16777215_10_images_CYMERA_20160306_175826.jpg

ترکمن سسی-رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان گفت: در بودجه سال ۹۵ استان گلستان در بخش اعتبارات هزینه‌ای ۵۴ میلیارد تومان کسری بودجه داریم.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از تسنیم، حسین پیش‌قدم، ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی استان گلستان اظهار داشت: در بودجه سال 95 انتظار کسری بودجه در بخش‌های مختلف راداریم.

وی افزود: در بخش حقوق و مزایای ادارات نیز 18 میلیارد تومان کسری داریم و در روز نخست فروردین 95 نیز بدون هیچ تغییری در حقوق و مزایا 11 میلیارد تومان کسری دربند واو داریم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان تصریح کرد: امیدواریم ظرفیت توزیع اعتبارات در سال 95 به سمت پروژه‌های نیمه‌تمام برود و پروژه‌های ریز و کوچک به کمترین حد ممکن برسد.

پیش‌قدم گفت: باید پیگیر سهم استان گلستان از ردیف‌های ملی و ملی استانی ویژه باشیم و اعتبارات سال 95 را به سمت اقتصاد مقاومتی سوق دهیم. به گفته وی، تأمین اعتبار پروژه‌های نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی بالا و تأمین اعتبار پروژه‌های محرک استان گلستان باید در دستور کار سال 95 قرار گیرد.

پیش‌قدم اظهار کرد: در سال 94 تخصیص 72.8 درصد اعتبارات پروژه‌های سفر ریاست جمهوری اتفاق افتاد که تا پایان سال مابقی آن نیز اختصاص می‌یابد.

وی تأکید کرد: بودجه عمرانی استان گلستان در سال 95 حدود 37 درصد رشد دارد که میانگین کشوری 17 درصد بود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر