c_300_250_16777215_10_images_CYMERA_20160308_120142.jpg

ترکمن سسی-رئیس هیات بوکس گلستان گفت: بوکسور گلستانی تیم ملی مدعی کسب سهمیه حضور در رقابت های المپیک برزیل است.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ایرنا،علی بیانی روز اظهار کرد: اسماعیل ارمشی بوکسور آینده دار گلستانی هم اینک در اردوی تیم ملی به سر می برد و خود را برای شرکت در آخرین مسابقات انتخابی حضور در المپیک برزیل آماده می کند.

وی بیان کرد: ارمشی عناوین قهرمانی متعددی در کارنامه ورزشی دارد و می تواند با تداوم درخشش و روند رو به رشد خود در این رقابت های انتخابی که فروردین ماه سال آینده در چین برگزار می شود، نام خود را به عنوان اولین ورزشکار گلستانی حاضر در المپیک جاودانه کند.

رئیس هیات بوکس گلستان افزود: از همه توان و ظرفیت هیات بوکس برای حمایت و پشتیبانی از این ورزشکار ملی پوش در راه کسب سهمیه المپیک استفاده می کنیم.

بیانی همچنین از انجام تغییرات در ساختار هیات بوکس استان خبر داد و گفت: پس از انجام ارزیابی ها، تعدادی از روسای کم کار و فاقد فعالیت شهرستان ها و افراد بی انگیزه و فاقد عملکرد هیات استان تغییر خواهند کرد.

وی ادامه داد: به تازگی روسای هیات بوکس بندرترکمن و گنبدکاووس تغییر کرده و به زودی چند رئیس هیات شهرستانهای دیگر هم جای خود را به افراد تازه نفس، با انگیزه و برنامه خواهند داد.

رئیس هیات بوکس گلستان بیان کرد: ادامه حرکت شتابان بوکس استان با افراد کم انگیزه امکان پذیر نیست و تزریق خون تازه با استفاده از توان افراد جدید ضروری است.

بیانی افزود: همچنین برای افزایش توان برنامه ریزی و عملکرد هیات استان، چندین کمیته جدید به کمیته های قدیمی هیات افزوده شد که امیدواریم نتیجه این تلاش ها، سرعت گرفتن بیش از پیش بوکس استان در مسیر رسیدن به قله های پیشرفت و قهرمانی باشد.

وی ادامه داد: یکی از برنامه های در دست اقدام بوکس استان راه اندازی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان بوکس گلستان است که مقدمات اجرا و راه اندازی آن مهیا و به زودی شاهد آغاز به کار آن خواهیم بود.

بیانی هدف از تشکیل این صندوق را حمایت و کمک به قهرمانان بوکس در موقعیت های ضروری با استفاده از توان مالی اعضای خانواده بوکس و همچنین خیرین علاقمند به ورزش است.

رئیس هیات بوکس گلستان کمبود امکانات را یکی از مشکلات اصلی ورزشکاران این رشته در استان دانست و گفت: با وجود علاقمندان فراوان بوکس در شهرها، نبود فضای مناسب برای تمرین و تجهیزات کافی ، کیفیت تمرینات و مراحل آماده سازی بوکسورهای استان را با دشواری مواجه می کند.

وی بیان کرد: در بسیاری از سالن های بوکس گلستان، کیسه بوکس به عنوان یکی از ابتدایی ترین لوازم و ابزار تمرین این رشته وجود ندارد و این کمبودها، حرکت روبه رشد بوکس استان را با کندی مواجه خواهد کرد. بیانی افزود: اگر ادارات ورزش و جوانان شهرستانها فضای مناسب تمرین در اختیار بوکسورها قرار دهند علاوه بر کیسه بوکس ، دیگر امکانات ورزشکاران این رشته ازجمله رینگ را هم در اختیار آنان قرار خواهیم داد.

هم اینک حدود 700 بوکسور به صورت رسمی و حرفه ای تمرینات خود را زیر نظر 50 مربی در گلستان انجام می دهند.

المپیک تابستانی 2016 که با نام رسمی بازی های المپیاد سی و یکم شناخته می شود از 15 تا 25 مرداد 1395 در شهر ریو دوژانیرو کشور برزیل برگزار خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر