c_300_250_16777215_10_images_CYMERA_20160308_185243.jpg

ترکمن سسی-رئیس کل دادگستری گلستان از بازداشت موقت افراد متهم به اخلال در نظم عمومی و ایجاد مزاحمت در چهارشنبه آخر سال خبرداد و گفت: متخلفان تا بعد از تعطیلات نوروز در بازداشت می مانند.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان گلستان، هادی هاشمیان در آستانه آخرین چهارشنبه سال گفت: افرادی که چهارشنبه سوری با اقدامات خود سلامتی و آرامش مردم را به خطر بیاندازند، منتظر برخورد شدید دستگاه قضایی باشند.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: افرادی که به اتهام اخلال در نظم عمومی و ایجاد مزاحمت در چهارشنبه آخر سال بازداشت شوند ممکن است با صدور قرار بازداشت موقت تا پایان تعطیلات در بازداشت بمانند و بعد از تعطیلات به اتهامات شان رسیدگی شود.

هادی هاشمیان از جوانان و نوجوانان خواست: به قانون احترام بگذارند، موارد ایمنی را رعایت کنند تا به دردسر نیفتند.

رئیس کل دادگستری گلستان از مردم خواست افرادی را که اقدام به فروش مواد محترقه و آتش زا می کنند به مراجع قضایی و انتظامی معرفی کنند و همچنین با همراهی فرزندان خود در این مراسم سنتی، مراقب رفتارهای پرخطر آن ها باشند.

وی با بیان این که خوشبختانه فرهنگ جامعه با توجه به اقداماتی که در گذشته انجام شده است تغییر کرده و مردم نسبت به حوادث احتمالی آگاه شده اند، گفت: امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده و هوشیاری جوانان و نوجوانان، عید به کام هیچ خانواده ای تلخ نشود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر