c_300_250_16777215_10_images_2015_549w6km8rkzq4lxfhh9i_thumb_medium500_0.jpg

ترکمن سسی-تیم منتخب والیبال سال ایران با نظر کارشناسان برجسته والیبال کشور انتخاب شد که در این تیم دو بازیکن گنبدی حضور دارند.
 



به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی والیبال ایران؛ دومین دوره طرح انتخاب بازیکن سال والیبال ایران در دوبخش زنان و مردان امسال نیز با موفقیت برگزار و در بخش کارشناسی با نظرسنجی از 50 کارشناس والیبال کشورمان تیم متخب سال 94 والیبال ایران هم مشخص شد.


در این نظر سنجی که به مدت 10 روز انجام شد، حدود 50 خبره والیبال ایران به انتخاب تیم برتر امسال از دیدگاه خود پرداختند که در مجموع آرا بازیکنانی که نظرات کارشناسی بیشتری را به خود اختصاص داده بودند در تیم رویایی سال 94 قرار گرفتند.


*بر این اساس اسامی بازیکنان منتخب به شرح زیر اعلام می شود:
بهترین پاسور: سعید معروف با 33 رای (نفر دوم امیر حسینی با 10 رای)
بهترین قطرپاسور: شهرام محمودی با کسب 23 رای ( نفر دوم امیر غفور 18 رای)
بهترین دریافت کننده ها: میلاد عبادی پور با کسب 43 رای و فرهاد قائمی با کسب 13 رای ( نفرات بعدی: مجتبی میرزاجانپور و محمد جواد معنوی نژاد هر دو با کسب 12 رای )
بهترین سرعتی زن ها: سید محمد موسوی با کسب 41 رای و عادل غلامی با کسب 31 رای ( نفرات بعدی آرمین تشکری با 4 رای و مصطفی شریفات با کسب 3 رای)

بهترین لیبرو: فرهاد ظریف با کسب 22 رای ( نفر بعدی مهدی مرندی با کسب 10 رای)


همچنین در این نظر سنجی بازیکن پدیده سال والیبال ایران نیز رسول آقچه لی بود که به تنهایی 33 رای بدست آورد و شهرام محمودی نیز با کسب 16 رای به عنوان ارزشمندترین بازیکن سال 94 والیبال ایران انتخاب شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر