c_300_250_16777215_10_images_3b7fc6a6-5559-42cf-9c53-13ef0b858f47.jpg

ترکمن سسی-مدیر حوزه ریاست و رئیس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت:گروه اعزامی از وزارت بهداشت و درمان امروز چهارشنبه وارد گرگان شده و رسیدگی به پرونده پزشکی کودک به کما رفته در بیمارستان تخصصی کوکان این شهرستان را آغاز کردند.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی محمدرضا بابائیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار کرد: این گروه پزشکی و تخصصی را دو گروه درمانی از استان گلستان در بررسی وضعیت کودک بیمار همراهی و مشاوره می دهند.

وی افزود: نتیجه بررسی وضعیت کودک به کما رفته در بیمارستان تخصصی کودکان گرگان در کوتاه ترین زمان ممکن با حضور گروه اعزامی از تهران و در نشستی خبری اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش ایرنا 'الینا فروتن' کودک 6 ساله گرگانی 9 روز پیش برای جراحی لوزه در بیمارستان تخصصی کودکان طالقانی گرگان بستری شد ولی پس از عمل به هوش نیامد.

پیش تر و در همین پیوند پدر الینا به خبرنگار ایرنا گفته بود: باوجود وضعیت نامناسب فرزندم و نگرانی خانواده هنوز پاسخ روشنی در خصوص علت و چگونگی کمای شدید همچنین نتیجه اقدامات پزشکی به ما داده نشده است.

حسین فروتن بیان داشت: برخی از عوامل بیمارستان اظهار می دارند رگ تنفسی فرزندم بریده شده ولی برخی دیگر از پرستاران استفاده زیاد از داروی بیهوشی را عامل اصلی کما عنوان می کنند و در این بین نمی دانم سرنوشت فرزندم به کجا خواهد انجامید.

وی تصریح کرد: آنچه بیش از وضعیت فرزندم، من و خانواده ام را آزار می دهد پاسخگو نبودن مسوولان بیمارستان است تا لااقل بدانم علت اصلی به کما رفتن فرزندم چه بوده و یا اینکه وضعیت نهایی بیمار چه خواهد شد.

فروتن که به شغل آزاد و فعالیت ساختمانی مشغول است ضریب هوشی فرزندش را 3 اعلام و خاطرنشان کرد: راضی به رضای خدا هستم و برای هر پیش آمدی آمادگی دارم اما باید شرایط به گونه ای پیش برود که این مسائل و اشتباهات برای دیگر کودکان بی گناه رخ ندهد.

دیدگاه‌ها  

+1 #1 پایدار 1395-02-22 23:37
حتما باید همچین تجربه‌ای پیش بیاد ؟
حتما باید یه نفر بمیره؟
حتما باید یکی ناقص بشه؟
حتما باید اتفاقی بیافته که وزارت بهداشت رسیدگی کنه؟
بابا یکم که بفکر زن و بچه‌ی خودتان هستین یه ذره هم فکر مردم باشین ، پزشکان ما ماشاالله تو دنیا شهر شدن هم در درمان ناقص و هم در بخیه کشی و رسیدگی نکردن به بیمار و هم بخاطر اشتباهات
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر