c_300_250_16777215_10_images_0c78126e-feda-402c-b6ac-738ffd47daf1.jpg

ترکمن سسی-معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات ارتباطات از حذف روش اینترنت حجمی ثابت در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در نرم جهانی ارائه اینترنت موبایل به صورت حجمی متداول است اما اینترنت ثابت حجمی مرسوم نیست و این سرویس به صورت سرعتی ارائه می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از فارس وی گفت: در تعرفه‌های اینترنت اخیرا به تصویب رسید یک روش غیر حجمی تعیین شد که این روش یک گام به سمت تغییر مدل اینترنت ثبات از حجمی به سرعتی است.

 

معاون رگولاتوری درباره علت این تغییر توضیح داد: محتوای بزرگتر باید راحت تر به دست مردم برسد و محدودیت‌های حجم حذف شود که سرویس‌های حجیم اغلب ویدئویی و داخلی است.

 

وی یادآور شد: شرکت‌های ارائه دهنده سرویس‌های اینترنت موظف شدند ظرف 6 ماه محاسبه ترافیک داخلی و ترافیک خارجی را برای کاربران تفکیک کنند.

دیدگاه‌ها  

0 #1 فاروق 1395-05-03 21:18
دوستان میشه بگیدکی این ایترنت بدون حجم منتشرمیشه لطفا خبربدین دوستون دارم باتشکر.
نقل قول کردن
+3 #2 کارمند همراه اول 1395-05-04 23:05
فاروق : بیزده سنی سوییاریس
اینترنت نامحدود قبلا توسط مخابرات های استانی واگذار می شد که بنا به قوانین ضد انحصاری این سرویس حذف شد یا با قیمت های بسیار بالا عرضه می شود. جواب سوال شما ارتباط به از بین رفتن این انحصارها دارد زیرا که در صورت ارائه مجوز ارائه اینترنت نا محدود ورق به نفع شرکت مخابرات خواهد برگشت و مخابرات شرکت های کوچک مثلا مبین نت را به راحتی از میدان رقابت خارج خواهد کرد. یا همراه اول رایتل را. پس جهت فرصت دهی به شرکت های نوپا هم اکنون شرکت های دارای پروانه اینترنت تنها مجاز به ارائه اینترنت نا محدود در قالب بسته های شبانه هستند.شاید حق مشتری ضایع شود اما انحصار نیازمند جلوگیری است.
خبر خوب اینکه به تازه گی بنا به مصوبه 237 سازمان تنظیم مقررات تعرفه های پهنای باند بالای 100meg برای PAP ها و FCP ها و اپراتورهای موبایل تقریبا به یک سوم کاهش یافت، هرچند ما شاهد کاهش قیمت اینترنت نبودیم.
نقل قول کردن
+4 #3 کارمند همراه اول 1395-05-04 23:06
اما من به عنوان کارمند تورکمن شرکت ارتباطات سیار به شما درگوشی عرض می کنم که واحد بازاریابی همراه اول در حال تنظیم قیمت بسته های اینترنتی جدید با شرایط جدید می باشد. فاروق عزیز انتظار نداشته باش که نامحدود باشد اما قیمت ها از اکنون پایین تر خواهد بود.
با تشکر از تورکمن سسی
ساغبولینگ ساغلیقدا گوروشیلینگ
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر