c_300_250_16777215_10_images_0000000000000000000000000000000000000000000000000p.jpeg

ترکمن سسی-نبود امضای محمد قسیم عثمانی نماینده بوکان در زیر نامه فراکسیون اهل سنت حاشیه ساز شد و در نهایت عثمانی با انتشار نامه ای نوشت: بنده مصاحبه ای انجام داده ام چنانچه موجبات تکدر خاطر همکاران محترم را فراهم نموده است، عذرخواهی می کنم.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از کردپرس،‌امروز چهارشنبه (۵آبان) فراکسیون نمایندگان اهل سنت در اتاق جلسات حاشیه صحن علنی جلسه ای برگزار کرد.

 

در این جلسه که با هدف بررسی مکاتبه فراکسیون اهل سنت با رئیس جمهور درخصوص ترمیم کابینه و استفاده از نخبگان اهل سنت  که در روزهای گذشته حواشی را دربرداشت،برگزار شد ۱۳ عضو حاضر جلسه نظرات شخصی خویش را پیرامون موضوعات پیش آمده مطرح کردند.

 

در پایان این جلسه محمد قسیم عثمانی نماینده بوکان که توضیحات وی در خصوص علت نبود امضایش در زیر نامه موردنظر در گفت وگو با کردپرس حاشیه ساز شده بود و واکنش جلال محمود زاده رئیس فراکسیون اهل سنت و نماینده مهاباد را به دنبال داشت،نامه ای را خطاب به فراکسیون اهل سنت منتشر کرد.

در بخشی از این نامه که در اختیار کردپرس قرار گرفته آمده است: بنده مصاحبه ای انجام داده ام چنانچه موجبات تکدر خاطر همکاران محترم را فراهم نموده است، عذرخواهی و دست اخوت و یاری به سمت تک تک دوستان دراز نموده و تک تک دوستان فراکسیون را به وحدت و همدل دعوت می کنم.

متن کامل این به شرح زیر است:

 

همکاران محترم فراکسیون اهل سنت

با سلام و احترام

همانطور که استحضار دارید مطالبات مردم، نیازمند همگرایی و همفکری ما نمایندگان است و هر اقدامی که این همگرایی و همفکری را تحت الشعاع قرار دهد از جانب هر شخصی مذموم است.تا به حال نیز فراکسیون نمایندگان اهل سنت به عنوان ید واحد در چهارچوب قانون پیگیر مطالبات مردم بوده است که جای بسی خوشحالی و تقدیر است و بنده به عنوان یک عضو کوچک به همکاری با نمایندگان توانمند این دوره افتخار می کنم و باید مراقب بود که  مطالبات به حق مردم به حاشیه رانده نشود.

در جریان نامه فراکسیون نمایندگان اهل سنت خطاب به ریاست محترم جمهوری که جهت امضا به دست بنده نرسیده بود، در فضای مجازی به گونه ای وارونه منعکس شده بود و این در حالی است که شما همکاران محترم استحضار دارید که حقیر همچون تک تک شما همواره پیگیر مطالبات قانونی جامعه اهل سنت بوده و از هیچ تلاشی فروگذار نکرده ام. در همین ارتباط بنده مصاحبه ای انجام داده ام چنانچه موجبات تکدر خاطر همکاران محترم را فراهم نموده است، عذرخواهی و دست اخوت و یاری به سمت تک تک دوستان دراز نموده و تک تک دوستان فراکسیون را به وحدت و همدل دعوت نموده و امیدوارم همه ما  بتوانیم با حفظ وحدت و همدلی از ظرفیتهای این فراکسیون برای تحقق حقوق قانونی جامعه اهل سنت کشور استفاده کنیم و از هر اقدامی که این فراکسیون را در مسیر ناصواب قرار دهد بپرهیزیم و اجازه ندهیم موضوعات جزئی و فرعی ظرفیت فراکسیون را اتلاف نماید.

 

محمد قسیم عثمانی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر