c_300_250_16777215_10_images_62239.jpg

ترکمن سسی -اسماعیل تاجی قره جه در گفتگو با راه اترک گفت: بیشتر کارهای مربوط به تثبیت روستاهای طرح کوچ شهرستان مراوه تپه انجام شده و به همین زودی ها تثبیت آنها اعلام خواهد شد.

تاجی قره جه در خصوص وضعیت این روستاها در انتخابات شوراها هم گفت:خبر خوش برای این روستاها مانند : چاتال ، پاشای و ... این است که انتخابات شوراها برای اولین بار در این روستاها، بعد از چندین سال نداشتن شورا برگزار خواهد شد.
این روستاها بعد از سیل های دهه 80 موضوع کوچ و جابه جایی آنها مطرح و تایید شد و مقرر شده بود که این روستاها به نقاط جدید منتقل شوند و بر همین اساس، برخی از امتیازات مانند: امتیاز داشتن شورا در نقطه اصلی حذف و در محله جدید برای آنها جایگزین شد اما برخی از این روستاها یا جابه جا نشدند و یا بعد از جابه جایی دوباره به محل اولیه بازگشتند.
فرماندار مراوه تپه ادامه داد: بعد از برگزاری انتخابات، این روستاها هم ا این به بعد شورای روستا خواهند داشت و شوراهای این روستاها می توانند امورات مربوط به روستایشان را پیگیری نمایند.
تاجی ادامه داد: از همه مردم می خواهیم برای انتخابات اصلح ترین و بهترین ها در هر دو انتخابات شوراها و ریاست جمهوری حضور حداکثری داشته باشند و حماسه ای دیگر را رقم بزنند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر