c_300_250_16777215_10_images_93044.jpg

 

ترکمن سسی - به همت دهیاری و شورای اسلامی روستای بی بی شیروان ، در دو سمت مسیر ورودی روستا ده ها نهال سنجد تلخ ، اوکالیپتوس ، اقاقیا و خمری غرس شد.

 

احمد باستان از نیروهای دهیاری روستای بی بی شیروان به خبرنگار ترکمن سسی گفت: اطراف این نهال ها با نی پرچین درست شده تا از گزند دام های روستا در امان باشد.

وی با اشاره به اینکه در هر طرف مسیر ورودی روستا حدود 70 اصله نهال های مختلف غرس شده ادامه داد: این نهال ها با لوله گذاری انجام شده زیر زمین به صورت قطره ای آبیاری و با همکاری و مشارکت اهالی روستا از این نهال ها مراقبت می شود تا در طی چند سال آینده ورودی روستا منظره سرسبز و زیبایی داشته باشد.

احمد باستان خاطر نشان کرد: متاسفانه اکثر روستاهای ترکمن نشین در نیمه شمالی گلستان خشک و کم درخت است و عموما منظره چندان مطلوبی ندارد از این رو توسعه درختکاری از اولویت های این روستاهاست. به همت دهیاری روستا درختکاری را از مسیر ورودی روستا آغاز کردیم تا در ادامه درختکاری را به تدریج در دیگر نقاط روستا توسعه بدهیم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر