c_300_250_16777215_10_images_sima.jpg

ترکمن سسی:خبر ترکمنی سیمای گلستان بصورت زنده راه اندازی شد .

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی خبر ترکمنی سیمای ترکمنی به صورت زنده امروز عصر در مراسم با شکوهی با حضور حجت الاسلام موسوی مقدم معاون امور مجلس و استانهای صدا و سیما  ،آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و حاج عبدالحی آخوند میرزاعلی امام جمعه آق قلا راه اندازی شد .
بهرام عبدالحسینی مدیرکل صدا و سیما در مراسم افتتاح این بخش خبری با اشاره به سیاست رسانه ملی در توجه به فرهنگ اقوام مختلف خواستار همکاری و همراهی همه ترکمنها با این بخش خبری شد.
ائمه جمعه اهل سنت استان گلستان هم در مصاحبه با خبرنگاران صدا وسیما با اشاره به راه اندازی خبر ترکمنی به صورت زنده این اقدام را زمینه مناسبی برای طرح مسائل ترکمنهای ساکن استان دانستند .ائمه جمعه اهل سنت همچنین با تشکر از این اقدام مناسب صدا و سیمای مرکز گلستان، راه اندازی این بخش خبری در نخستین روز هفته وحدت را یک اقدام مبارک و قابل توجه دانستند.
بخش خبری ترکمنی سیمای مرکز گلستان در آغاز کار بعد از خبر ساعت 16 فارسی پخش خواهد شد و در ماههای آینده این بخش در یک ساعت مستقل با مخاطبان ترکمن همراه خواهد بود.
گلدی نظری ،کمال الدین قزل ،رحمت الله ناصری ،احمد اسماعیلی ،رامین گری ،گل محمد گلشاهی ،هادی فروغیان ،تازه گل ایگدری ،ساراسوقی و زلیخا کر از جمله کارکنان رسانه استانی بودند که در این بخش خبری همکاری دارند.
عبدالقیوم شکاری مسئولیت هماهنگی کارهای راه اندازی این مجموعه خبری را بر عهده داشت .

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر