c_300_250_16777215_10_images_entekhab.jpg

ترکمن سسی:حکیم آل جلیل به عنوان یکی از اعضای شاخص ماصلاخات توپاری با انتشار  اطلاعیه ای  ضمن اعلام پایان کار این گروه در رابطه با انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد که این گروه در انتخابات پیش رو در حوزه انتخابیه آق قلا از هیچ کاندیدی حمایت نکرده و صرفا از مردم می خواهد در پای صندوق های رای حضوری پر شور داشته باشند .

ترکمن سسی در روزهای گذشته از احتمال اعلام بی طرفی ماصلاخات توپاری درانتخابات پیش رو خبر داده بود .برخی اعتقاد دارند اعضای شاخص ماصلاخات توپاری در روزهای اخیر از طرف فعالان اصلاح طلب گرگان نشین به شدت تحت فشار بودند .
گرگانی ها درخواست داشتند که ماصلاخات توپاری همپای شورای راهبردی اصلاح طلبان از عبدالغفار رادمهر حمایت کند .اما اعضای ماصلاخات توپاری با علم به جایگاه قویتر عبدالغفور امانزاده در آق قلا از قرار گرفتن در مسیر همراهی با این افراد خودداری کردند .
برخی از فعالان آق قلایی می گویند ای کاش ماصلاخات توپاری همسو با جریان مردمی پشت سرکاندیدای برتر ترکمن قرار گرفته راه موفقیت او را هموار تر می کرد .با این موضع گیری سوال باقی مانده در اذهان این بود که ماصلاخات توپاری چرا ایجاد شده بود ؟

دیدگاه‌ها  

0 #1 نشاط 1394-12-02 14:12
کی میشه به اصطلاح (یاشولی های گنبد ) سر به عقل بیان و انتخاب نماینده اصلح رو به خود مردم واگذار کنن هرچند بینش و عقلانیت مردم بهتر از این جماعت به اصطلاح یاشولی ها می باشد.
نقل قول کردن
+4 #2 آزاد 1394-12-02 14:17
در هیاهوی انتخابات، روز جهانی زبان مادری، به عنوان روزی که برای همه ساکنان کره خاکی محترم است، را فراموش نکنیم. امروز 21 فوریه مصادف با روز جهانی زبان مادری است . این روز را به همه ترکمنها، همه هموطنان و همه مردم جهان تبریک می گویم.
نقل قول کردن
+4 #3 نادر 1394-12-03 10:20
اصلا اساس تشکیل این گروه مگر اجماع بر روی یکی از کاندیداها نبود؟ یا اینکه کاندیدای مورد نظرشان رای لازم جهت اجماع را نداشت که بدون نتیجه و با یک بیانیه پوچ کارشان را نیمه کاره رها کردند؟
گروه ماصلاحات با وزن خیلی پایین خود از بدو تشکیل هم مشخص بود که قادر به سرانجام رساندن این قضیه نبود.
نقل قول کردن
-1 #4 علیرضا 1394-12-03 12:48
ترکمن سسی عزیز، بنظر میرسد اطلاعیه ماصلاحات توپاری را دقیقا مطالعه نفرموده اید ، زیرا در پاراگراف آخر ( دو سطر آخر ) به نقل از *برخی از فعالان آق قلایی* . . . . شما و برخی از فعالان آق قلایی را به قسمتهایی از بیانیه ماصلاحات توپاری به نقل از آقای حکیم آل جلیل دعوت میکنم تا دقیق تر مطالعه فرمایید : . . . همچنین ستائ ماصلاحات توپاری آق قلا اعلام می نماید با عنایت به اینکه یکی از ساز و کارهای مطروحه یعنی اتحاد نامزدها با بزرگواری و تصمیم شخصی نامزدهای محترم عملا اتفاق افتاده و فقط دو نفر از نامزدهای بومی یعنی آقایان امانزاده و رادمهر در عرصه باقی مانده اند و با داشتن دو حق رای ، برگزاری مجمع معتمدین شهر و روستا موضوعیت خود را در این مرحله از دست داده و امیدواریم از ظرفیت دو رای بهره برداری لازم صورت گیرد . . . .این چه معنی دارد ؟ آیا ماصلاحات توپاری همسو با جریان مردمی پشت سر کاندیدهای ترکمن قرار نگرفته ؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر