c_300_250_16777215_10_images_photo_2022-04-29_18-57-59.jpg



ترکمن سسی : فرحان اسماعیلی - متاسفانه سلسله اتفاقات اخیر در منطقه باعث ایجاد کدورت و خشم بین اقوام شده و آسیب‌های مالی و جانی را درپی داشته است که این مسئله می‌تواند نقطه شروع گسست اجتماعی و تفرقه باشد که می تواند بسیار آسیب زا باشد.



در روز قدس که نماد وحدت و یکپارچگی امت اسلامی علیه دشمنان اسلام است باید مراقب باشیم تا بازیچه دست دشمنان اسلام نشویم و وحدت، انسجام و همدلی خود را حفظ کنیم.

ایجاد اختلاف و یا افزایش تنش بین قومیت‌ها با استفاده از بهانه های بسیار جزئی و غیرمرتبط به مسائل قومیتی از شگردهای مورد علاقه دشمنان ایران، بالاخص رژیم غاصب صهیونیستی می‌باشد. اکنون که روز وحدت و همبستگی مسلمانان و فریاد علیه ظلم صهیونیست‌هاست، وظیفه ما حفظ وحدت، دوری از هرگونه رفتار هیجانی و احساسی و اعتماد به دستگاه قضایی نظام اسلامی می‌باشد زیرا اقدامات غیرمنطقی فقط منجر به افزایش سطح تنش و درگیری شده و مانع احقاق حق می‌شود.

شایسته است شهروندان و جوانان ما با حفظ آرامش و تفکر با چنین موضوعاتی برخورد کرده و با دوری از فضای متشنج به مسئولین و دستگاه قضایی در رسیدگی هرچه بهتر به مسئله کمک کنیم.

فرحان اسماعیلی، دانشجوی ارشد علوم سیاسی و روابط بین الملل دانشگاه تهران

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر