c_300_250_16777215_10_images_10675.jpg

 


ترکمن سسی - متین نیازی - نیک میدانیم در برهه ای از زمان قرار داریم که کمبود آب بیشتر نقاط کشور را درگیر خود نموده و زندگی اکثریت مردم مناطق کم آب را دچار مشکلات عدیده ای نموده است.


لکن با روی کار آمدن دولت مردمی در سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و دستور ویژه ریاست محترم جمهور نسبت به محرومیت زدایی و رسیدگی به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته انتظار میرود که این امر سرعت بیشتری به خود بگیرد.

همانطور که در رسانه های خبری محلی ، اخبار پیگیری از طرف مشاوران نماینده مردم شریف شهرستان گنبد و بخش داشلی برون مبنی بر مصوبات اخیر ریاست محترم  جمهوری و بازدید اخیر فرمانداری ویژه این شهرستان و حضور دستگاه های خدمات رسان مبنی بر بررسی و رفع  مشکلات آبی مناطق  مرزی شهرستان متاسفانه تا کنون هیچ گونه اقدامی نسبت به اجرای عملیات شبکه  آب رسانی صورت نپذیرفته و حتی تانکر های آبی نیز که جهت آبرسانی به روستای های کم آب یا بدون آب نیز، طبق تحقیقاتی که به عمل آمده مدت سه ماه می‌باشد که هیچ گونه آبرسانی به این مناطق نداشته که این کم کاری از طرف دستگاه خدمات رسان قابل تامل است چگونه میشود که این مناطق سه ماه از نعمت آب بی بهره باشند.

لذا انتظار آن است بخشداری محترم بخش داشلی بودن و اداره متولی نسبت به رفع مشکل و موانع اقدام  عاجل به عمل آورند با ادامه این روند به جرات میتوان گفت که باید شاهد هجرت قریب الوقوع روستاییان مرزبان به شهرها باید بود لذا خاطر نشان میگردد که رسیدگی به مشکلات مرزبانان خطه این آب و خاک باید در اولویت دولت سیزدهم و نهاد های زیرمجموعه استانداری ، فرمانداری و بخشداری و دستگاه متولی قرار گیرد.

من الله التوفیق
متین نیازی
فعال اجتماعی ، پژوهشگر مسایل حقوقی

هشتم بهمن ماه یک هزار رو چهارصد

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر