c_300_250_16777215_10_images_22057.jpg

 


ترکمن سسی - وحید حاج سعیدی روزنامه نگار گلستانی در یادداشتی طنز نوشت: تا کور شود هر آنکه نتواند دید... چشم حسود و بخیل کور... درخت پربار، سنگ می خورد...  خدای، نسل حسود را از جهان براندازد... آسوده شد ز سنگ، درختی که بار ریخت...


-        چی شده؟ یک کم نفس بگیر بعد نفرین کن
-        دیگه می خواستی چی بشه؟! خبر از این مهم تر و رویایی تر که بالاخره خودروسازان به وعده های خود در ایجاد تحول و تنه زدن به غول های خودروسازی دنیا جامه عمل پوشاندند.( یعنی تا الان این وعده ها لخت و عور واسه همین طوری خودشون می چرخیدند)
-        یعنی استاندارد و ایمنی و تجهیزات جدید اضافه کردن؟
-        پدر جان مرگ دست خداست. حقیقت امر به سلامتی و به کوری چشم دشمنان، رنگ های جدیدی به محصولات ایران خودرو اضافه شده « که هم رنگ آن چرخ مینا نداشت» ! از قرمز رژ و آبی اقیانوسی گرفته تا سبز کله غازی و سبز انگوری...
-        شوخی تان گرفته؟
-        نه پدر آمرزیده... سر صبحی من چه شوخی با شما دارم؟ اصل خبر به روایت جراید :
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو، از معرفی ۱۱ رنگ جدید برای محصولات خبر داد و گفت: در حال حاضر توانایی تولید و عرضه خودروها با ۲۰ فام رنگ وجود دارد و در آینده ای نزدیک و با ایجاد ساز و کارهای لازم، مشتریان می توانند محصولات مورد نظر خود را در رنگ‌های خاص و متنوع سفارش گذاری کنند.
به گزارش عصر ایران محمد شفیعی‌نژاد با اشاره به تعداد و تنوع فام‌های رنگ جدید ایران خودرو، ایجاد تنوع در رنگ محصولات را حاصل مطالعات بازاریابی و تولید بر اساس سلیقه و ذائقه مشتریان و تغییر چهره و مبلمان شهری دانست و گفت: این ۱۱ فام رنگ جدید شامل رنگ‌های نقره‌ای تیتانیوم، قهوه‌ای کادرو، مشکی آبنوس، سرمه‌ای متالیک، آبی کاسپین، قرمز رژ، آبی اقیانوسی، صورتی، سبز کله غازی، سبز انگوری و قهوه‌ای نسکافه‌ای می‌شود.
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با بیان این‌که این خودروساز برنامه‌هایی در خصوص تنوع بخشی به رنگ محصولات تولیدی را در دستور کار دارد، افزود: نسبت خودروهای رنگی موجود در کشور بسیار پایین‌تر از آمار جهانی است و این اقدام در راستای پاسخ به نیاز بخشی از مشتریان و تنوع بخشی به محصولات گروه صنعتی ایران خودرو و تغییر چهره شهرها صورت گرفته است.
ملاحظه فرمودید؟! خدا وکیلی آدم از این همه حسن سلیقه و احساس مسئولیت در برابر سلیقه مشتریان و تلاش برای تغییر چهره و مبلمان شهر دلش می خواهد مثل نقی معمولی از خوشحالی زوزه بکشد و زمین را گاز بگیرد!
به قول شاعر: رنگ، همه خام و چنان پیچ و تاب/ منتظرم تا چه برآید ز آب!
تازه شانس آوردیم انتخاب این فام رنگ ها مردانه است وگرنه دو روز دیگر پلیس باید دوره تشخیص رنگ برای پرسنل دوره برگزار می کرد. هر چند همین الان هم کار چندان آسان نیست. 206 سبز کله غازی... حرکت کن آقا! دنا قهوه ای نسکافه ای بزن کنار! جالب اینکه عزیزان در مقایسه خودروهای تولیدی با آمار های جهانی فقط رنگ خودروها را رصد کردند و دور سایر ستون ها را قلم کشیدند!
بگذریم ... فقط این لابلا ما متوجه نشدیم در شرکتی که با یک فراخوان، خودروهایش بدون اینکه نوع، مدل، رنگ، قیمت، تاریخ تحویلش مشخص شده باشند، تا هزار چهار و صد بووووووووق پیش فروش می شوند، معاون بازاریابی و فروش دقیقاً چکار می کند؟! حوصله اش سر نمی رود؟! افسردگی نمی گیرد؟! راستی تا یادمان نرفته این توصیه مادربزرگ های قدیمی را هم فراموش نکنید: اگر رنگ دستت خوب آمد، پايت را نيز رنگ كن!




نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر