c_300_250_16777215_10_images_22404.jpg


ترکمن سسی - وحید حاج سعیدی - ویلیام جیمز در جایی گفته:« بزرگترین کشف نسل امروز این است که انسان می تواند با تغییر ذهنیت، زندگی خود را تغییر دهد. » خدا بیامرز خبر نداشت امروز برای تغییر زندگی، نیاز به تغییر ذهنیت نیست و کافی است باشگاه یا مدیر برنامه های خود را عوض کنید!

یعنی با یک قاشق زد و بند و یک پیاله هماهنگی با دلالان می توان چند صد میلیارد پول رایج مملکت را روی سر سه چهار بازیکن شاباش کرد و در رسانه ملی هم بابت دستمزد ناچیز اشک ریخت!
اصل داستان به روایت جراید: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در حکمی کم سابقه باشگاه سپاهان را به کسر 4 امتیاز و جریمه 40 میلیاردی محکوم کرد. این حکم که در واکنش به شکایت چهار باشگاه پرسپولیس، استقلال، تراکتور و پیکان صادر شده، ابعاد مختلفی را در متن خود دارد که می‌توان به آن اشاره کرد. از متن تخلفات باشگاه سپاهان گرفته تا قرارداد 230 میلیارد تومانی با شش بازیکن برای فصل آینده و بر عهده گرفتن پرداخت مبلغ 17 میلیارد تومان از قرارداد یک بازیکن به یک کارگزار!
ملاحظه فرمودید؟! یعنی اوضاع فوتبال مملکت از حالت کشمشی خارج شده و به نظر می رسد، مدیریت کلان فوتبال مملکت اگر قصد دارد امور را اصلاح کند نیاز به تغییر ساختار و بازرسی سختگیرانه و ورود نهاد های نظارتی و ... ندارد. چاره کار واردات بینی های مصنوعی است! باور بفرمائید این کار از ورود VAR به مملکت واجب تر است.
هر چند بسیاری از دانشمندان این روزها بیشتر به فکر زیبایی و جمال سر رو روی آدم ها هستند ولی عجالتاً این بار دانشمندان نوعی بینی هوشمند طراحی کرده اند که به درد عروسی و مراسم پاتختی و جشن تولد و غیره ذالک نمی خورد ولی در سلامت افراد موثر است. اصل خبر به نقل از جراید ...
«گاهي ممكن است حس تشخيصي انسان در مورد غذاها یا داروهای مسموم درست عمل نکند  و آن وقت است كه مسموميت غذايي در انتظار ما خواهد بود. اما بيني مصنوعي مي تواند پاياني بر اين مشكل باشد. اين وسیله می تواند با بررسي دقيق هواي موجود در اطراف هر نوع غذا، به كاربر نشان دهد آيا اين ماده غذايي سالم است يا فرآيند فاسد شدن آن آغاز شده است. همچنین اين وسيله مي تواند به شما بگويد آيا غذای مورد نظر شما بيرون از يخچال نگهداري شده و حاوي مواد بيماري زاست يا خير. با اینکه نمونه اوليه اين بيني مصنوعي ساخته شده، اما سازندگان آن اميدوارند با سرمايه گذاري بيشتر بتوانند پيش از ارائه محصول نهايي، تغييرات بيشتري در آن صورت دهند.» ( به نقل از جراید)
ما نیز ضمن تقدیر و تشکر از دانشمندانی که به فکر سلامت آحاد جامعه هستند به متخصصان وطنی نیز پیشنهاد می کنیم تا دیر نشده نوعی بینی مصنوعی وطنی تولید کنند و در اختیار باشگاه ها، فدراسیون فوتبال، سیاستمداران، روسای بانکها، دوستان سازمان خصوصی سازی و ... قرار دهند تا در مواقعی که قضایا کمی «بو دار» است حواسشان را بیشتر جمع کنند و در هنگام عقد توافقنامه، اعطای وام، خصوصی سازی کارخانجات و باشگاه ها، جذب بازیکن، سرمربی، آنالیزرو، مترجم، مدیر رسانه ای و ... کمی بیشتر دقت کنند! از ما گفتن بود...

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر