c_300_250_16777215_10_images_24834.jpg

 

ترکمن سسی - رئیس شورای شهر سیجوال گفت: در بحث توسعه شهری باید به همه نقاط سیجوال توجه یکسان صورت گیرد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، ابراهیم برهانی با تاکید بر ایجاد بازنگری و اصلاحات پیرامون توسعه شهر سیجوال و استفاده از بستره های بلقوه بومی گفت: ما در دوره ششم شورا تلاش کردیم تا سیجوال به تدریج از بافت روستایی در آمده و شمایل شهری بهتری پیدا کند، با اینحال هنوز تا رسیدن به استانداردهای لازم فاصله زیادی باقی است. ناگفته پیداست که یک شهر مطابق با انتظارات می بایست به سیستم اداری مجهز شده و این مسئله مسلتزم فراهم کردن ساز و کارهای اداری در بافت کنونی می باشد.
برهانی با یادآوری این مطلب که ساختمان شورای شهر و شهرداری در یک بازده زمانی کوتاه مدت گسترش یافته اند، افزود: محور شمال این شهر از موقعیت اتصال به جاده اصلی برخوردار بوده و بیشترین هجم رفت و آمد وسایل نقلیه را پذیرا می باشد. از این رو زمینه های توسعه در آن بافت کاملا مشهود است.
رئیس شورای شهر سیجوال ادامه داد: در میانه شهر فروشگاه های بسیاری از اصناف مختلف دایر بوده و بالاترین تراکم جمعیتی را خود دارد. وجود مسجد جامع و حوزه علمیه در بافت جنوبی شهر امکان خوبی را فراهم می سازند تا جمعیت به طور متمرکز به همه نقاط در ارتباط باشند و از سوی دیگر توسعه دامی در آن بافت را شاهد هستیم. لذا در بحث توسعه شهری باید به همه نقاط توجه یکسان صورت گیرد.
برهانی، همسویی شورای شهر و شهرداری را مستلزم ارتباط هر چه نزدیک تر پرسنل هر دو بخش و ارایه کار متظم با هدف گردش چرخ توسعه پایدار عنوان کرد و اظهار داشت: ما می بایست در زمینه های لابی گری و چانه زنی جهت احقاق مطالبات عمومی فعال بوده و در گفتگوهای سطح کلان حضور موثری داشته باشیم. همچنین معتقدم با بهره گیری از تریبون رسانه می توانیم سیجوال را در ابعاد خبری جزو شهرهای فعال و نمونه قرار دهیم.
گزارش از : طاهر جانی

دیدگاه‌ها  

0 #1 حمید 1403-06-16 18:37
با ایده های جدید و مشارکت عمومی می توان کارهای خوبی برای شهر انحام داد. سیجوال و مردمان خونگرمشان شایسته بهترین ها هستند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر