c_300_250_16777215_10_images_24903.jpg

 

ترکمن سسی - بهرام جرجانی فعال اجتماعی گلستانی در یادداشتی با عنوان " نماز عشق در روز نصر ایران" نوشت: حضور مقام معظم رهبری در نماز جمعه 13مهرماه پیام‌های متعددی را به جهان و جهانیان مخابره کرد.

 

"إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذِینَ یُقاتِلُونَ فِی سَبِیلِهِ صَفًّا كَأَنَّهُمْ بُنْیانٌ مَرْصُوصٌ" الصف/4
البته خدا آن مؤمنان را كه در صف جهاد مانند سد آهنین همدست و پایدارند، بسیار دوست می دارد.


اول آنکه نشان دهنده باور و ایمان ایشان است، در واقع مقام معظم رهبری با رهبری حکیمانه و درایتمندانه خود به ملت ایران، مردم منطقه و حزب الله نشان دادند انتهای مسیر حق، پیروزی است و شکست در آن وجود ندارد.

دومین مورد آن است که حضور رهبر انقلاب در نماز جمعه تهران این موضوع است که نشان می‌دهد اساسا اقدامی که در عملیات اخیر انجام شد منطبق بر منافع و مصالح ملی و کاملا بر حق عمل متقابل مشروع ما بوده است و رهبر انقلاب اساساً به آمریکا و ناتو و دول غربی مدعی ریاست جهان نگاهی خرد دارد.

نکته سوم و مهمترین آنها این جمله معظم له بود: "در انجام وظیفه نه تعلل می‌کنیم و نه شتاب زده می شویم"، این جمله که بیانگر شجاعت و درایت رهبر عزیز و عظیم الشان ایران است قطع به یقین باعث آشفتگی اسرائیل و هم پیمانانش شده و خواب از سر ایشان خواهد پراند.

حضور رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه تهران همچنین دیدار با نخبگان کشوری طی چند روز گذشته و بلافاصله پس از عملیات موشکی اخیر یقینا اعتماد به نفس را بین نیروهای مقاومت و ملت ایران و حزب الله افزایش خواهد داد که نشان می دهد ایران اسلامی از هیچ احدی ترس و واهمه ندارد.

به واقع نماز جمعه این هفته تهران نماد بارز وحدت ملی، ایمان الهی واقعی، اقتدار جمهوری اسلامی ایران و تجلی‌بخش ارتباط قلبی عمیق رهبر معزز و مردم غیور و فهیم ایران اسلامی و نشان دهنده اقتدار و نگرش اعتدالی، با محوریت دفاع مشروع از تمامیت ارضی، صدای قاطع ایرانیان به جهان بود.

بهرام جرجانی
رئیس هیئت دوچرخه سواری شهرستان بندرترکمن و عضو مجمع دوچرخه سواری استان

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر