c_300_250_16777215_10_images_24037.jpg

 

ترکمن سسی - در پی انتشار نامه معاون محیط طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست کشور خطاب به مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان درباره توقف طرح آشوراده، عبدالرسول جوادی بالاجاده در یادداشتی، طرح طبیعت گردی آشوراده را حق مسلم گلستان و یادگار ماندگار رئیس جمهور شیهد عنوان و بر تحقق و اجرای آن طرح تاکید کرد.

 

طرح ملی احیا و توسعه جزیزه آشوراده یادگار ماندگار رئیس جمهور شهید حضرت آیت الله رئیسی رضوان الله که حاصل مطالبه گری و پیگیری های دلسوزانه بیش از 20 سال نماینده معظم ولی فقیه،استانداران بویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی ادوار گذشته تا کنون و با پشتیبانی و انسجام رسانه ای اصحاب رسانه استان به مرحله اجرا درآمد .

اقدام نابخردانه و بی تدبیری معاون سازمان محیط زیست در ابلاغ توقف طرح توسعه آشوراده که به یقین پشت پرده های بسیاری از نفوذ دست اندازان،چپاول گران و منفعت جویان اقتصادی را بهمراه دارد،موجب نگرانی،خشم و مطالبه گری مردم و مسئولان استان در تحقق مصوبات دولت سیزدهم و اجرای طرح توسعه آشوراده شده است .

هوشیاری،هوشمندی نماینده ولی فقیه و استاندار گلستان و برجسته تر آن مطالبه گری رسانه های استانی و دفاع جانانه و همه جانبه نماینده غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی،تداعی انسجام و وفاق ملی در گلستان شد .

مردم گلستان ثابت کردند که برای احقاق حقوق مسلم خود همراه مسئولان دلسوز استان در وسط میدان خواهند بود .

سازمان محیط زیست اشتباه بزرگی کرد اگر چه حلقه های پیوست آن حکایت ها از تقابل تصویب اجرای طرح توسعه آشوراده در دولت رئیس جمهور شهید دارد لیکن واقف به آن نبودن که این مصوبه در شورای عالی محیط زیست تصویب و مراحل قانونی خود را طی و به مرحله اجرا در آمده است .

سازمان محیط زیست بداند و دانسته باشد که تغییر دولت‌ به معنی نفی همه مصوبات دولت‌های پیشین نیست بلکه مجری و ادامه دهنده برنامه هاست .

ملت غیور،یکپارچه و منسجم گلستان برای این حق مسلم،کوتاه نخواهند آمد و مطالبه گری خواهند داشت و در صورت لزوم کفن پوش از منافع ملی خود دفاع خواهند کرد.

در عجبم که مدیر کل محیط زیست استان گلستان چرا مهر سکوت و خاموشی زده است و مواضعی صریح و روشن برای حقوق مردم گلستان بیان نداشتند.
اگر سکوت شما برای ماندگاری روزگارانی بر مسند مدیریت است سخت در اشتباهید که در آزمون همراهی با مردم و مسئولان دلسوز استان رفوزه شدید و دیگر گلستان جای شما نخواهد بود.

استاندار،معاونین و مدیران کل؛

از مکاتبه دوم معاون سازمان محیط زیست هم غافل نباشند که در آن هیچ ردی مبنی به برسمیت شناختن حقوق مردم و اجرای طرح نیامده است و فقط با ادبیاتی از طرحهای ملی زیست محیطی استان گزارشی را خواستار شدند .

از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که منتخب مردم گلستان هستند انتظار می‌رود بدون ملاحضات سیاسی و جریانی برخورد قانونی و پاسخی در شان سازمان محیط زیست در دفاع از حقوق مردم گلستان بدهند و مسئولان مرتبط با نقض حقوق گلستان را در مجلس و مراجع نظارت و حاکمیتی پاسخگو نمایند .

رئیس جمهور محترم؛
اقدام نابخردانه معاون سازمان محیط زیست دهن کجی و پایمال کردن حقوق مردم گلستان بود که انتظار برخوردی قاطع را مردم گلستان از دولت وفاق دارند.

رئیس سازمان محیط زیست بداند اگر مماشات مسئولان استان گلستان در انتقال زباله های استان‌ همسایه مازندران نمیشد امروز شاهد اینگونه برخوردهای بی تدبیرانه سازمان محیط زیست نبودیم .

استاندار،نمایندگان استان؛

برای حقوق گلستان جانانه دفاع کنید که پشتوانه مردم گلستان همراه شما خواهد بود و اگر لازم باشد گلستان کفن پوش در حاشیه آشورداه از حقوق و مرزهای خود دفاع خواهند کرد .

لیکن خط پایان انتقال زباله های مازندران به گلستان را سوت پایان زنید تا دیر نشده است و مردم وارد میدان نشدند.
این اقدام پاسخی عملی به دهن کجی مدیران محیط زیست کشور خواهد بود.

شایسته است از روشنگری و دفاع جانانه نماینده ولی فقیه،استاندار و نمایندگان استان بالاخص مهندس عبدالجلال ایری نماینده غرب استان صمیمانه سپاسگزاری نماییم و قدردان همراهی مسئولان دلسوز استان با مردم هستیم .

c_300_250_16777215_10_images_photo_2024-10-27_15-39-03.jpg

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر