c_300_250_16777215_10_images_63032.jpg

ترکمن سسی-روی سخنم با داعیان وحدت است.داعیانی که با فریاد اتحاد،آش وحدت را شور کرده اند.

آنهایی که با طرح نورشان چشم مردم را کور کرده اند و آنهایی که آینده ی نخبگان ایل را برای منافع خود تور کرده اند!

وحدت خواهانی که برای یک انتقاد،مهر نفاق و انشقاق بر پیشانی جوانان ایل کوبیدند.آنهایی که در رفتار خود نقض ها دارند لکن با سخنان احساسی تبحری ویژه در فروخفتن بغض ها دارند!

 از خطاب برادرانشان با آیات شدید اللحن قرآن کریم واهمه ای ندارند و اسفبارتر از عاقبت آن هیچ دلهره ای ندارند.

 آری روی سخنم باشماست!

 

امروز شما یاشولیگری را به لبه پرتگاه کشاندید.دیروز اگر کدورتی بین من و پدرم ایجاد کردید،امروز این کدورت را بین عروس فرهیخته ای با بزرگان خود باعث شده اید!شما با اغوای پدر بزرگی آرزوهای دکتری را به آتش کشیده اید! شما پدری را به جان پسرش انداخته اید و اعتماد بنفسش را گرفته اید.با پیش کشیدن روحانیون به بازی های خود جوانان را دین زده کرده اید.هزینه های اندیشمندی را برای رشد و تعالی بیهوده کرده اید.با شوهای نظرخواهی خود ایلی را خسته کرده اید و با نمایش ملاک و معیار خود چوپان داستان را روسفید کرده اید.حق انتخاب را از مردم مصادره کرده اید و فرهیختگان ما را در شهرهای دیگر آواره کرده اید.سرمایه های انسانی ایل را به باد داده اید.برای نخبه ها تصمیم گرفته اید و جسارت را بکشتن داده اید.

 شما همه اینها را بانام مقدس یاشولی انجام داده اید.

 

خطاب من به شماست! 

 

 شما عقل مردم نیستید.شما فهم مردم نیستید.شما شعور مردم نیستید.شما قیم مردم نیستید.

شما که از وحدت در جمع کوچک خود عاجزید،شما که از کنترل اعضای خود عاجزید،شما که بعضاً اعضای خود را یکشبه چیده اید،شمایی که بعضاً آنها را ندیده اند!شما که درخواست نام آنها را شنیده اید و نداده اید!شما که شترها دیده اید اما ندیده اید! آیا برای ایل،نسخه وحدت پیچیده اید؟ نپیچید که بسزای آن خواهید پیچید!

 

یک روز مخالف بودید،یک روز موافق شدید! یک روز تجمع کردید، یک روز پراکنده کردید،یک روز قهر کردید،تا سهم گرفتید،خندیدید.یک روز پس کشیدید و فردا راس مجلس بودید!

امروز دیگر حنایتان رنگی ندارد.

 

 پریشب ده ها نفر عهد خود را با عهد شکنان شکستند تا طبل توخالی را بشکنند و از ظرفیت دموکراسی برای یک رقابت سالم بهره مند شوند.خط شما را شکستند تا به خط پایان برسند.رقابت را با جشن و پایکوبی شروع کنند و با سلام و تبریک خاتمه دهند.

امروز گلهای دیگری خواهند شکفت تا بهار واقعی آغاز شود.امروز عزمی جزم خواهد شد تا آیندگان ننگ عقب گرد سیاسی بر این برهه از تاریخ ننویسند.

امروز شما یاشولی نماها باید نشان مقدس یاشولی را پس بدهید.این نشان لیاقت شما نیست.لایق بزرگانی است که بزرگی کردند،گذشت کردند،متحد کردند،وساطت کردند،متفق کردند اما متفرق نکردند.

 کشیدند تا نکشیم،چشیدند تا نچشیم،افتادند تا نیفتیم.سهمشان هم تنها لبخند ایل بود.

 

لطفاً بزرگواری کنید و اگر اصلاح پذیر نیستید عرصه سیاست ایل را ترک کنید.

 

خوجه محمد نیک رفتار

دیدگاه‌ها  

-1 #1 فرشيد 1396-02-24 12:32
س اگر اين شخص يا نزديكان وي جزو برگزيدگان بودند باز هم اينگونه ميناليدند و فرياد وااسفا سر ميدادند.درحال حاضر با توجه به شرايط شايد اين روش عليرغم كاستي ها روش خوبي براي تمرين دموكراسي باشد
نقل قول کردن
+5 #2 عبدالله 1396-02-24 19:27
تجربه نشان داده که معیار انتخاب یاشولی ها همیشه همراه با حرف و حدیث فراوان بوده است بنابر این لازم است از گذشته درس گرفته و در دوره های بعدی هر کس که به میان گروه فوق می رود قبلا آمادگی کامل را برای برخورد با هر بی نظمی و بی عدالتی داشته باشد و فقط آنهائی که به امید لیست آنان ثبت نام می کنند به جمع ان گروه بپیوندند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر