c_300_250_16777215_10_images_000087.png

مدیر کل صدا و سیمای مرکز گلستان از راه اندازی قریب الوقوع خبر سیمای ترکمنی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما بهرام عبدالحسینی مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان امروز (دوشنبه )در دیدار با علمای ترکمن خاطرنشان کرد مقدمات لازم برای راه اندازی مجموعه خبر ترکمنی به صورت زنده مهیا شده است .
عبدالحسینی  گفت :دشمنان نظام تلاش دارند از طریق جنگ رسانه ای و با تاکید بر رگه های قومی و مذهبی در کشور ایجاد اختلاف کنند، اما با لطف خداوند متعال و هوشیاری علما و نخبگان جامعه این تلاشها به نتیجه ای نرسیده است .
مدیرکل صدا و سیما در ادامه با اشاره به پیچیدگی های ایجاد شده در طراحی های دشمنان دین اسلام هوشیاری و حضور موثر علما در صحنه های مختلف را لازمه مقابله با این طراحی ها دانست .
وی شرایط حاکم بر تعامل اقوام و اهل سنت استان با سایر هم استانی ها را مطلوب دانسته برعزم صدا وسیمای مرکز گلستان در جهت استفاده بهینه از همه ظرفیت های مثبت علمای ترکمن تاکید کرد .
در این دیدار علمای ترکمن نیز با تشکر از ابتکارات و تلاشهای در حال انجام در صدا و سیمای مرکز گلستان این تلاشها را در راستای سیاست عمومی نظام در جهت ایجاد فرصت های برابر برای همه شهروندان ایرانی دانستند .
لازم به ذکر است با تمهیدات در نظر گرفته شده برای اولین بار قرار است مباحث  و مواعظ اخلاقی علمای ترکمن به زبان ترکمنی از طریق سیمای استانی گلستان پخش گردد.
با پخش خبر سیما به زبان ترکمنی نیز مناطق ترکمن نشین فرصتی طلایی و بی نظیر برای طرح مسائل و مشکلات خود پیدا خواهند کرد .معرفی قابلیت ها و ظرفیت های مثبت فرهنگی و اجتماعی قوم ترکمن نیز بصورت ویژه در این بخش خبری مد نظر قرار خواهد گرفت .
در این دیدار آقایان آخوند رهبر ،خوجملی ،میرزاعلی ،میرابی ،حیدرنژاد و آدینه حضور داشتند .

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر