c_300_250_16777215_10_images_photo_2024-09-16_08-35-57.jpg

 

 

ترکمن سسی - ناصر اونق غراوی - در این هفته مبارک، میثاق ها تحکیم ، پیمان ها استوار و دستان و بازوان بهم گره می خورد تا کلمه وحدت که یکی از زیباترین واژه هاست در ایران عزیز و زیر سایه رهبری عزیزمان، معنای واقعی به خود می گیرد.

 

می کشم بر تخته ای نقشی از خاک وطن، زیر لب می گویم میهنم، ایرانم، رهبرم

هفته وحدت و میلاد رسول اکرم (ص) را به همه عزیزان تبریک می گوییم .
دین مشترک ، کتاب واحد و رسول مشترک، عامل انسجام ، وحدت ، همبستگی ، اتحاد و یکرنگی و عقد برادری، زمینه ساز یاس و نامیدی دشمنان است.
استان گلستان را می‌توان از هر حیث مظهر وحدت و هم گرایی دانست .
رنگین کمانی از اقوام در این استان با صفا و صمیمیت و در آرامش و امنیت همواره دستان و بازوان خود را به هم گره زده و سرود وحدت می خوانند.
در ضرورت حفظ و تقویت وحدت همه ساله در ایام میلاد پیامبر رحمت، هدایت کننده انسان ها و سفیر گرانقدر الهی مانند سایر نقاط ایران در گلستان نیز تمام اقوام با تجدید میثاق و عقد اخوت و برادری هم قسم می‌شوند تا در راستای آبادانی ایران عزیز گام بردارند.
این وحدت و یکدلی را می‌توان مرهون نگاه روشن علما ، فرهیختگان، نخبگان، نماینده محترم ولی فقیه ، مسولین گرانقدر لشکری و کشوری استان عزیزمان دانست.
این همدلی می تواند زمینه ساز رشد اقتصادی ، سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی ...باشد.
هفته وحدت بهترین فرصت برای تعمیق دوستی و برابری بین امت اسلامی است و باید از ایام این هفته برای تقویت همدلی در بین مسلمانان استفاده کرد.
قرآن کریم بارها همگان را به همگرایی و برادری فراخوانده و از مقوله وحدت به عنوان نعمت یاد کرده است .
در آیه شریفه "واعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا " همه مسلمانان را دعوت میکند تا به ریسمان الهی چنگ زنند و پراکنده نشوند.

مقام معظم رهبری فرمودند: نامگذاری هفته ی وحدت در جمهوری اسلامی یک نامگذاری محض نیست ، بلکه یک اعتقاد و ایمان قلبی است .
جمهوری اسلامی به معنای واقعی ، معتقد به لزوم اتحاد امت اسلامی است.
هفته وحدت نماد اصلی ماست ودتا زمانی که به فرامین امام و مقام معظم رهبری عزیزمان گوش دهیم و پشت سر آنها حرکت کنیم پیروز خواهیم بود.

ناصر اونق غراوی

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر