c_300_250_16777215_10_images_photo_2024-09-16_08-37-11.jpg

 

ترکمن سسی - رستم جرجانی - وحدت مهمترین راهبرد مورد تاکید قرآن کریم می باشد که در این راستا وجود نازنین پیامبر اکرم (ص) را نعمت و برکتی بزرگ برای عموم مسلمین و آحاد بشریت بیان می کند.


موضوع وحدت یک مقوله مهم الهی است که از صدر اسلام به عنوان رمز موفقیت مسلمانان وجود داشته است و قرآن کریم نیز در آیه 103 سوره آل عمران می فرمایند «وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِيعًا وَلَا تَفَرَّقُوا» به ريسمان الهی چنگ بزنيد و متفرق نشويد، پس در همین راستا برای یک مسلمان حقیقی همین آیه کافی است تا وحدت عملی را به عنوان یک وظیفه در جامعه ترویج دهد.
در این برهه زمانی مسلمانان بیشتر از گذشته به وحدت، برابری و هم‌افزایی نیاز دارند که با تأسی به قرآن کریم و سیره و روش پیامبر اکرم (ص) مساله وحدت بیش از پیش تقویت و استحکام یابد.
استان گلستان به مثابه ایرانی کوچک و زبانزد وحدت و همدلی در کشور و حتی جهان اسلام می باشد و زندگی اقوام و مذاهب مختلف در صلح و صفا، دوستی و مودت در استان گلستان باعث شده تا این دیار به عنوان الگوی وحدت در کشور شناخته شود و مقام معظم رهبری نیز مهر تایید بر عملکرد وحدت آفرین استان زده است.

رستم جرجانی / خبرنگار اهل سنت

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر