c_300_250_16777215_10_images_00002142424.jpg

ترکمن سسی-نماینده ولی فقیه در گلستان ‌با اشاره به اینکه وعده جزیره آشوراده در دولت تدبیر و امید ‌بی‌سرانجام مانده است، گفت: امیدوارم در فضای جدید با پیگیری‌های جدی به نتیجه برسد.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گلستان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، در دیدار با شورای راهبردی اصلاح‌طلبان استان‌ اظهار داشت: همیشه پشتیبان احزاب بوده و هستم و معتقدم افراد به تنهایی نمی‌توانند در مسائل کلی کشور موثر باشند.

 

امام جمعه گرگان ادامه داد: وقتی افراد در قالب احزاب و با برنامه و ایده مجتمع می‌شوند، در این صورت می‌توانند تاثیرگذار باشند و بنابراین وجود احزاب با حفظ اصول انقلاب به نفع پیشرفت کشور است.

 

آیت الله نورمفیدی در توصیه به احزاب برای برنامه‌ریزی دقیق افزود: احزاب باید به علت مصالح کلی یک چیزهایی را نادیده بگیرند و اگر اختلافی هم پیش آمد نباید سبب گسست شود بلکه باید بر‌اساس معیارها اختلافات را حل کنند.

 

وی با اشاره به بکارگیری نیروها در مسئولیت‌های مختلف گفت: همه می‌دانیم انتخاب باید بر اساس شایستگی باشد و از ابتدای انقلاب تا امروز یادم نمی‌آید موردی پیش آمده باشد و من روی خواست‌های شخصی فردی را پیشنهاد داده باشم.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: همه باید بپذیرند که افراد توانمند باید عهده‌دار مسئولیت شوند و در کنار آن بومی بودن را هم باید مدنظر قرار داد.

 

وی اظهار کرد: در جلسه استاندار و نمایندگان با من یکی از حاضران مطلبی را بیان کرد و من اعلام کردم درباره مسئولیت اگر این موارد مطرح باشد در استان اقوام مختلف وجود دارند و هر کدام سهم می‌خواهند و نباید موضوع قومیت پررنگ شود و اگر اتفاق بیفتد مصلحت نیست.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: باید بر شایستگان تکیه کرد و این که چه قومیتی دارند نباید ملاک باشد و هرچند باید به صورتی عمل شود که اقوام هم دیده شوند.

 

وی همچنین درباره برخی مطالب مطرح شده توسط حاضران گفت: من نه در نقد و نه در دفاع از دیگران به صورت کامل و دقیق نمی‌توانم وارد شوم و در شرایط کلی استان این گونه نیست که نقد یا دفاع نداشته باشم، اما اکنون به نظر من شرایطی پیش آمده  که کمتر به چشم می‌خورد و آن این است که تعامل و هماهنگی بین نمایندگان و مسئولین بیشتر شده و این فرصتی است که باید از آن برای پیشرفت استان استفاده کرد.

 

آیت‌الله نورمفیدی با اشاره به جلسه اخیر با نمایندگان و استاندار با وی گفت: قرار شد ماهی یک بار جلسه داشته باشیم و مسائل مربوط به توسعه استان اولویت‌بندی شود و یکی از این مسائل پتروشیمی بود که قرار شد بررسی شود چون 93 هزار نفر سهام خریده‌اند و دولت گذشته وعده داد 36 ماهه تحویل داده شود اما اکنون 11 سال گذشته است.

 

وی افزود: من در دیداری که نمایندگان و استاندار حضور داشتند احساس نکردم اختلافی وجود دارد و  باید حمایت کرد و قرار است جلسات منظمی را برگزار کنیم و مسائل مهم استان پیگیری شود مانند مسئله منطقه آزاد و آشوراده که امیدوارم در فضای جدید با پیگیری‌های جدی به نتیجه برسد.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: این مسئله را در دولت‌های ‌پیگیری کردیم و در این دولت هم، رئیس جمهور در دیدار با مردم به صورت رسمی وعده آشوراده را داد اما این طرح بی‌سرانجام ماند.

 

امام جمعه گرگان در ادامه تصریح کرد: نمی‌خواهم بگویم انتقاد ممنوع است اما اگر اشکالی همراه با دلیل مطرح شود پیگیری می کنم و بودجه هایی هم که وارد استان می شود باید روالی را طی کند تا مصرف شود و این گونه نیست که هر مدیرکل براساس دلخواه خود مصرف کند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر