c_300_250_16777215_10_images_photo_2022-03-31_09-59-14.jpg

 

 ترکمن سسی - خیر و نیکوکار گنبدی و عضو شورای اسلامی روستای قلندرآباد بالا گفت: بیش از ۲ هزار بسته معیشتی برای خانواده های نیازمند منطقه مهیا و توزیع شد.



به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  «پیغمبر قلی سعادت نژاد» در حاشیه مراسم خیریه و توزیع بسته‌های معیشتی به مناسبت فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان اظهار داشت: از دهه ۷۰ تاکنون، قریب به ۳ دهه است که  پیش از ماه رمضان بسته‌های معیشتی تدارک دیده و بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.
وی افزود: خدارا شاکریم هرسال توانستیم مقدار کمک‌های مردمی خود را افزایش دهیم و امسال بیش از ۲ هزار بسته در حال توزیع است.
پیخی حاجی سعادت نژاد تصریح کرد: در طی این سال‌ها خانواده‌های هدف با معرفی افراد مختلف به ویژه دهیاران و شوراهای روستاهای اطراف همچنین با بررسی و تشخیص تیمی که با مدیریت شاه ولی بازیار اداره می شود کارت ویژه خیریه سعادت نژاد دریافت می کنند و ما موظف هستیم با برنامه ریزی در مناسبتهای مختلف بسته های معیشتی و سایر کمک ها را توزیع نمائیم.

دیدگاه‌ها  

0 #1 بنده خدا 1401-01-20 12:51
قبول باشه پیخی حاجی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر