c_300_250_16777215_10_images_photo_2022-03-31_09-56-27.jpg

 

علی آبادکتول : ترکمن سسی - سید کتولی مدیر آموزش و پرورش علی آباد کتول: همه مدارس پایه های مختلف از 14 فروردین به صورت حضوری بازگشایی خواهند شد.


به گزارش روابط عمومي مدیریت آموزش و پرورش شهرستان علی آبادکتول، سید عبدالله سید کتولی مدیر آموزش و پرورش شهرستان علی آباد کتول از حضوری شدن مدارس از ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ بر اساس ابلاغیه مورخ ۹ فروردین‌ماه دفتر وزارتی وزارت آموزش و پرورش خبر داد.

سید کتولی در این خصوص گفت: با توجه به انجام واکسیناسیون کادر مدرسه، معلمان و دانش آموزان و نظر به تصمیم ستاد ملی مدیریت کرونا مبنی بر ضرورت انجام فعالیت های آموزشی مدارس و دانشگاه ها به صورت حضوری و به منظور افزایش کیفیت فرایند یاددهی- یادگیری و جبران افت تحصیلی ناشی از کرونا،  مدارس پس از تعطیلات نوروز، به شیوه حضوری بازگشایی خواهند شد و فعالیت در بستر فضای مجازی تنها برای امورات آموزشی مکمل یا جبرانی مجاز است.
وی افزود: در واقع به منظور  پیشگیری از تبعات جبران‌ناپذیر وضعیت موجود این تصمیم اتخاذ شده است و همه عوامل اجرایی تربیتی و آموزشی مدارس و دانش آموزان موظف هستند طبق برنامه درسی اعلام شده در مدرسه حضور بیابند و در صورت غیبت غیرموجه افراد، مطابق آیین‌نامه اجرایی و سایر مقررات مربوطه مدارس اقدام خواهد شد.

وی همچنین بیان داشت:  تمام فعالیتهای تربیتی و آموزشی مربیان، آموزگاران، دبیران و هنرآموزان در همه مقاطع تحصیلی و تمام دروس به صورت حضوری (با رعایت بهداشت فردی و بهداشت محیط، استفاده مناسب از ماسک و تهویه کلاس‌های درس) انجام خواهد شد و از ظرفیت‌های مجازی در صورت نیاز صرفاً به عنوان ابزار مکمل تربیت و یا آموزش دانش آموزان مبتلا به بیماری استفاده خواهد شد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان علی آباد کتول در خصوص دانش آموزان مبتلا به کرونا یا دارای علائم ابتلا به این ویروس یا داشتن بیماری زمینه‌ای با تایید پزشک اظهار داشت: حضور این دانش آموزان در مدرسه الزامی نیست و این دانش آموزان می توانند از بستر شاد آموزش‌های لازم را دنبال کنند.

وی در ادامه اظهار داشت: تبیین اهمیت و ضرورت آموزش حضوری، اطلاع رسانی جامع و توجیه اولیای دانش‌آموزان از طریق رسانه ها و استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه ملی یک ضرورت است و خانواده ها باید با همکاری با آموزش و پرورش زمینه حضور کامل دانش آموزان در مدرسه و به تبع آن کاهش افت تحصیلی و جبران عقب ماندگی ها را فراهم سازند.
وی در پایان افزود: کرونا صدمات شدیدی به پیکره آموزش وارد ساخت و امیدواریم با تلاش و همکاری شایسته خانواده ها و کادر اجرایی مدارس و دبیران زحمتکش و سایر نیروها باشیم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر