c_300_250_16777215_10_images_photo_2022-04-07_00-16-31.jpg

 

ترکمن سسی - آخوند خوجملی گفت: دشمن برای اختلاف افکنی دست به هرکاری خواهد زد.


به گزارش رابط خبری مرکز اسلامی گلستان، آخوند خوجملی ضمن محکومیت اتفاقات غیرانسانی اخیر در مسجد چای بوئین گنبد کاووس و حرم مطهر امام رضا (ع) گفت: امروز دشمن هدف خودش را شناخته است و برای ایجاد دودستگی و اختلاف افکنی دست به هرکاری و در هر مکانی خواهد زد.
وی با ذکر این مطلب که امکان مذهبی و مسجد و حرم اهل بیت (ع)، محل همدلی، اتحاد و همبستگی همه مومنین و مسلمانان است، افزود: هدف آنها ضربه زدن و هجمه وارد کردن به اماکن مقدسی است که در آن قرآن می خوانیم، دعا می کنیم و به آن ایمان داریم.
امام جمعه نگین شهر تصریح کرد: دشمن و مزدوران با این گونه حرکت ها می خواهند اماکن مقدس و عالمان دین را مورد هجمه و اختلاف قرار بدهند تا اعتبار و جایگاه با ارزش آنها را کم رنگ کرده و زیر سوال ببرند.
آخوند خوجملی گفت: در حالی که دشمن با این گونه اقدام ها نقش علما را پر رنگ تر از گذشته می کند و هم جایگاه والای مساجد و هم حرم مطهر امام رضا (ع) را بیش از پیش پر رنگ کرده است.
وی خاطرنشان کرد: اگر امروز در مسجد چای بوئین گنبد کاووس و حرم مطهر رضوی چنین اتفاق های ناگوار و غیر انسانی رخ داده است قطعا نیت دشمن با اینگونه کارها برای برهم زدن وحدت و همدلی است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر