c_300_250_16777215_10_images_photo_2022-04-07_00-16-51.jpg

 

ترکمن سسی - مشاور علمی و آموزشی شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور گفت: ترفند امروز دشمن منحرف کردن ذهن های جوانان و خانواده ها است.


به گزارش رابط خبری مرکز اسلامی گلستان، قربان محمد آخوند اونق ضمن محکومیت اتفاقات غیرانسانی اخیر و به شهادت رساندن علمای دین در مسجد و حرم رضوی گفت: این حادثه غمناک و به دور انسانیت قلب اسلام و مسلمین را جریحه دار کرد.
وی با تاکید براینکه، مردم گول هجمه های رسانه ای دشمن را نخورند، افزود: ترفند امروز دشمن منحرف کردن ذهن های جوانان و خانواده ها است تا بتوانند از این طریق به اهداف شوم خود که همان اختلاف افکنی و برهم زدن اتحاد و همدلی و دور کردن دل های مومنین از یکدیگر است، برسند.
امام جمعه بندر ترکمن با بیان اینکه، مسجد محفل عبادت و مجلس انس و عاشقی و پایگاه انسان‌سازی است، خاطرنشان کرد: مساجد مکان همدلی، محبت، تقرب به خداوند متعال و پایگاه انسان سازی هستند، ولی مزدوران و از خدا بی خبران در مکان امن حرم و مسجد روحانیون و عالمان معزز ما را به شهادت رساندند. از خداوند متعال براي آن مرحومان غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر