c_300_250_16777215_10_images_photo_2022-05-01_18-17-34.jpg

 

ترکمن سسی - عامل توسعه خوشه مبلمان عطا آباد از اجرای بیش از ۳۰ برنامه فرهنگی، آموزشی و اقتصادی تیم توسعه خوشه مبلمان عطا آباد در سال جاری خبر داد.



زلیخا عادلی در گفتگو با خبرنگار ترکمن سسی اظهار کرد: در سال دوم خوشه تیم توسعه درصدد می باشد که با کمک و حمایت های همه جانبه شرکت شهرک ها صنعتی استان، نهادهای پشتیبان، کمک ذی‌نفعان و اعضای خوشه، با اجرای بیش از ۳۰ برنامه با چهار استراتژی تعیین شده برنامه های عملیاتی خود را اجرا نماید.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع در خوشه مبلمان عطا آباد افزود: برگزاری کلاس های آموزش های تخصصی و عمومی، برگزاری سمینار و همایش، برگزاری تورهای صنعتی داخلی و خارجی، تشکیل شبکه های نرم و سخت، اجرای رویداد استارتاپ، تقویت بخش های  مختلف واحدهای تولیدی، تقویت مالی، تهیه کاتالوگ های تخصصی، مطالعات بازار و حضور در نمایشگاه های مختلف را جمله برنامه های خوشه در سال جاری بیان کرد.

عامل توسعه خوشه مبلمان عطا آباد، علاقه‌مندی و همدلی را ثمره عملکرد شایسته در روند توسعه صنعت مبل عطا آباد، بیان کرد و افزود: لازم است اعضای خوشه نیز تلاش و همت کنند تا این صنعت در سطح ملی و بین المللی زبانزد باشد.

عادلی، تلاش اعضا و ارتباط موثر و بدون حاشیه با تیم توسعه را از جمله راه های موفقیت و توسعه بیان داشت و تاکید کرد: انتظار می رود اعضا در جهت یادگیری فرصت لازم را در اختیار تیم توسعه قرار بدهند تا ضمن استفاده مفید به نگرش کیفی آن نیز توجه داشته باشند.

وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی برای اعضای خوشه و واحدهای تولیدی، خاطرنشان کرد: برنامه های توسعه ای در راستای ارتقا سطح علمی مهارت های عمومی و فردی در نظر گرفته شده است و کاملا تاثیر گذار می باشد.

خبرنگار : حاجی رستم جرجانی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر